Holsten face "Petrecerea burlacilor" la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005

( AdPlayers.ro) Graffiti BBDO semneaza campania de lansare pe piata romaneasca a berii germane Holsten. Agentia de publicitate si-a dorit ca spotul TV  „Petrecerea burlacilor” sa reprezinte o viziune moderna, inedita, asupra traditiei de peste 125 de ani a marcii Holsten.

Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO

“Gustul e dincolo de eticheta” include spot TV - executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale (Acasa, Antena 1, Prima TV, Pro Cinema, Pro TV, Realitatea TV, TV K lumea si TV Sport) - si outdoor.

“Brieful de creatie a pornit de la faptul ca esential la o bere este gustul, idee exprimata si in sloganul Holsten - “Gustul e dincolo de eticheta” spun cei de la Graffiti BBDO. Potrivit aceleiasi surse, conceptul creativ dezvolta teoria conform careia adevarata traditie se regaseste in calitatea produsului, nu in ritualurile care inconjoara de regula, in mod artificial, o bere.

Pornind de la concept, agentia a creat o poveste moderna despre traditie: "in zilele noastre, la o petrecere a burlacilor, gazda trebuie sa aduca berile. Holsten cat cuprinde, rece, gazda incearca sa desfaca sticla in moduri total netraditionale, dar foarte la indemana", spun reprezentantii agentiei. Momentul cand, in sfarsit, reuseste coincide cu punctul culminant al petrecerii, cand o fata superba iese din tortul-surpriza. Gazda insa pierde spectacolul, fiindca tocmai incearca gustul berii Holsten, inainte de a le oferi si prietenilor cate o bere. Totul e bine cand se termina cu bine, petrecaretii isi primesc berile, frumoasa ramane la petrecere, gazda e in centrul atentiei. In opinia creativilor agentiei, executia marcheaza intr-o maniera discreta dar sugestiva faptul ca doar gustul berii Holsten conteaza, nu modul cum e desfacuta sau turnata in pahar.

Spotul “Petrecerea burlacilor” a fost filmat in Bucuresti, intr-o vila luxoasa din nordul orasului. Desi durata filmarii a fost estimata la o singura zi, vremea nu a tinut cu echipa de productie, astfel incat petrecerea a tinut doua zile - un adevarat tur de forta pentru o parte din petrecareti printre care si actorii principali Edgar Nistor si Alina Gheorghe.

Si ar fi durat probabil si mai mult daca, rar utilizata la turnarea spoturilor in Romania, agentia nu ar fi realizat filmarea cu doua camere. Montajul spotului a avut si el de castigat.

Casa de productie Reload Film a colaborat cu regizorul Richard de Aragues si cu Tudor Lucaciu ca DOP. Muzica spotului a fost compusa de KEMPER Music, iar procesarea acesteia a fost realizata de FAT Music.

Berea pentru petrecere a adus-o de la URBB Catalin Ignat – Director de Marketing, Razvan Mircea – Brand Manager Tuborg si Holsten, Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager Tuborg si Holsten. De organizarea petrecerii s-au mai ocupat de la Graffiti BBDO: Adrian Preda - Creative Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Alina Zaharescu – Group Creative Director/Art Director, Anca Iulia Calin – Account Director, Catalina Cernica – Client Service Director, Eugen Stanescu – A/V & Photo Production Manager.

Berea Holsten a fost lansata in Romania la inceputul acestei veri, facand parte din portofoliul de marci premium under license al URBB. Producatorul mai spune ca berea Holsten inglobeaza experienta de peste 125 de ani a berarilor din Hamburg si respecta intru totul principiile de fabricatie statuate, inca din 1516, prin Legea Germana a Puritatii.

PUBLICITATE: