141 Romania dezleaga "Misterele Jameson"
Marti, 19 Iulie 2005

( AdPlayers.ro ) "Spune-mi ce whiskey bei ca sa-ti spun cine esti" este noul titlu sub care marca Jameson de la Pernod Ricard impreuna cu agentia 141 Romania deruleaza o campanie de evenimente. Jameson detine peste 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, spun reprezentantii agentiei fiind in acelasi timp, potrivit aceleiasi surse,  whiskey-ul cu cel mai rapid ritm de crestere din lume si piesa de rezistenta in portofoliul Pernod Ricard.141 Romania dezleaga Misterele Jameson

"Castigatoare a proiectului BTL pentru Romania, agentia 141 Romania urmeaza sa deruleze o campanie la nivel national, asigurand logistica unui concept deja dezvoltat cu succes pe plan european", spun reprezentantii agentiei.

Programul “Misterele Jameson”, cuprinde activitati promotionale specifice HoReCa, sustinute de o mecanica  mai putin obisnuita pentru evenimentele de acest gen. Participantii sunt invitati sa se imagineze intr-o serie de situatii care le vor pune caracterul la incercare, premiile fiind personalizate pentru fiecare tip de reactie in parte. Reprezentantii 141 mai spun ca Jameson pregateste o vara captivanta si pe litoral, cu evenimente care vor dezvalui de fiecare data ceva nou. Petrecerile vor continua si in afara sezonului estival, urmand a fi reluate in toate marile orase din tara.

Mircea Sebe – Account Supervisor  si Carmen Grosu – Field Manager la 141 considera ca “acel ceva care da un caracter distinctiv pozitionarii Jameson este chiar spiritul sau provocator si entuziasmul cuceritor pe care il etaleaza in comunicare” . Din portofoliul 141 mai fac parte clienti importanti ai pietei publicitare precum British American Tobacco, Carrefour, Danone, Coca-Cola HBC, Kraft Food Romania, Seat.

Datorandu-si gustul specific metodei speciale de tripla distilare, Jameson se obtine din combinatia celor mai fine malturi de orz, ceea ce-i adauga nota delicata pentru care este cautat de cunoscatorii din intreaga lume. “Jameson imbina subtilitatea si aerul enigmatic al Irlandei cu jocul incitant al seductiei, garantand o experienta memorabila pentru fiecare dintre noi”, declara Florin Maxim, Brand Manager Jameson, vorbind despre brandul de la Pernod Ricard.

Pernod Ricard este al doilea jucator global din segmentul de bauturi spirtoase si vinuri, No. 1 in zona Euro. Strategia sa se concentreaza pe un numar redus de marci globale si cateva marci cu performante exceptionale la nivel regional.

Portofoliul Pernod Ricard cuprinde, in momentul de fata, 14 marci de bauturi spirtoase, care vand mai mult de 1 milion de baxuri standard printre care se numara Chivas Regal - premium whisky, Jameson – whiskey irlandez, Seagram’s Gin, Havana Club – rom, Martell - cognac, Amaro Ramazzotti - bitter si Wyborowa - vodka. (Iulian Toma)


PUBLICITATE: