Rezultatele cautarii dupa : "da"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
ACHTUNG! 70% din Friends Advertising revine la fondatori
Miercuri, 09 Februarie 2011
 Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
FM-ul Pro se extinde cu Music
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.
More Than Pub a incheiat 2010 cu 440.000 EUR
Marti, 25 Ianuarie 2011
 Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare a afirmat pentru AdPlayers ca a inregistrat un business de 40% din marketing direct, 30% din servicii de PR, 20% din evenimente si 5% din creatie

 

Conflict in categorie, sau nu? Contul de Salarii Millennium a beneficat de experienta agentiei pe conturile ING si Unicredit
Miercuri, 19 Ianuarie 2011
 „Reputatia agentiei – construita pe baza proiectelor dezvoltate anterior – a contribuit, evident, la decizia de a colabora” au afirmat reprezentantii Millennium Bank legat de selectarea agentiei Pukka, companie ce are in portofoliul de clienti ING si Unicredit Tiriac bank
50.000-100.000 EUR in campania TV RCA Ieftin
Joi, 30 Decembrie 2010
 Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
Joi, 16 Decembrie 2010
 Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Exclusiv: Schimbari la varful marketingului Praktiker
Miercuri, 15 Decembrie 2010
 Potrivit unor informatii AdPlayers, din cursul diminetii de astazi, Praktiker Romania se desparte de Dan Todor, Director Marketing al companiei care lucreaza in firma incepand din...
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Cine vine la Trade Round Table, Magazinul Progresiv, pe 21 octombrie ?
Marti, 19 Octombrie 2010
 Alexandra Gatej, Consilier Prezidential, Departamentul Mediul de Afaceri Intern si International, Albert Davidoglu - Customer Development Director, Unilever SCE, Luiza Velcu- Research Executive, MEMRB Romania, Daniel Enescu - Partener Daedalus Group, sunt invitati ai conferintei Trade Round Table 2010, organizata de revista de B2B Magazinul Progresiv pe 21 octombrie, la Radison Blue...
Campania Citylights Pipera semnata de Lemon Studio, premiata la Titan Awards
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile...
Spune cate premii ai luat la ADOR, ca sa-ti spun cat de creativ esti
Joi, 30 Septembrie 2010
 La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Headvertising, agentia care a facut Flugtag 2010, trimite comunicarea accidentelor la Red Bull
Marti, 21 Septembrie 2010
 Serban Alexandrescu, managerul Headvertising - agentia organizatoare a evenimentului Red Bull Flugtag, nu a comentat accidentele care au avut loc la editia din acest an, directionand...
Red Bull iti da aripi ...la cer! O tanara si-a rupt coloana la Flugtag 2010, iar altul si-a spart capul.
Luni, 20 Septembrie 2010
 O tanara si-a rupt coloana la Red Bull flugtag, eveniment in cadrul caruia care tinerii si-au intrecut ieri maestria in sarituri cu tot felul de aparate mai mult sau mai putin zburatoare

 

Corporate Communications Director nou la Siemens
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Promovarea lui Dan Santimbreanu in pozitia de director al departamentului Corporate Communications survine dupa trei ani petrecuti in pozitia de PR Manager la Siemens, si
200 – 300 mii EUR pe an Discovery Channel la Zenith Media
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
270 de oameni la Marketing in Direct
Miercuri, 08 Septembrie 2010
 Evenimentul de la Clubul Diplomatilor reuneste atat specialisti in marketing direct furnizori de servicii cat si investitori in marketing si comunicare
Cine vine pe 8 septembrie la Marketing in Direct?
Joi, 02 Septembrie 2010
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu...
Yahoo! Mail pierde teren pe newslettere Business to Business
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit studiului Inbox Review 2010 realizat de compania de email marketing White Image, dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B, aproximativ 50% dintre cititorii abonati...
Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.