Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii in care publicul a ales ca unde sa mearga premiul cel mare in valoare de 60.000 de euro oferit de Dove a fost urmarita in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 20.57 de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei, atunci cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial.

Editia speciala „Dansez pentru tine” difuzata de ProTv  intre 17.27 si 18.56 a aniversat pe 1 Decembrie 10 sezoane si a fost urmarita in momentul de maxima audienta inregistrat la ora 18.36 de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, virful de audienta atins in acest moment fiind de 12,5 puncte de rating si  30% cota de piata pe publicul urban.

Aniversare cu 5,8% rating cu 22,6% cota de piata Urban,
si 5,6 rating cu 27% cota de piata pe urban 18-49

Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, conform datelor puse la dispozitie de postul de televiziune.

In prime-time, intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00-23.00, ProTv a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 11,7 si 25,1% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv obtinea 11,3 puncte de rating si 30,2% cota de piata.

Stirile de la ora 19.00 cu Andreea Esca a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 19.47 peste 3 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, inregistrind in acel minut 15,7 puncte de rating. Programul de stiri a fost lider de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

Astfel, audienta medie a Stirilor ProTv a fost de 12,3 puncte de rating si 26,9% cota de piata pe publicul din mediul urban. In publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv a inregistrat o audienta medie de 11,2 puncte de rating si 31,2 % cota de piata.

Happy Hour

Happy Hour a fost de 1 decembrie lider de audienta atat cu prima editie de dimineata, cat si cu cea de-a doua. Astfel, imediat dupa Stirile Pro Tv de la ora 7.00, emisiunea lui Catalin Maruta a atras in fata micilor ecrane pe cei mai multi romani, aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmarind ”Happy Hour” in minutul de aur 10.19.

In intervalul 10.01-11.11 ”Happy Hour” a fost lider de audienta cu o medie pe publicul din mediul urban de 5,4 puncte de rating si 21 % cota de piata. Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a avut o medie de 4,7 puncte de rating si 22,6 % cota de piata.

La cea de-a doua editie speciala a ”Happy Hour”, aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregi tarii au urmarit emisiunea in minutul 17.23, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul urban un varf de audienta de 11 puncte de rating si 29,3 % cota de piata.

”Happy Hour” a fost lider de audienta si in intervalul orar 15.01-17.24, cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,2 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, iar pe publicul comercial, o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 24,4 % cota de piata.


PUBLICITATE: