Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Petrecerea Itsy Bitsy FM a strans mii de de copii in cursul zilei de ieri, in parcul Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3 al Capitalei
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
„La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", a spus Gabriela Lungu, sefa agentiei de relati publice.
Effie Romania aduce categorii noi de concurs in fiecare an si, din pacate, chiar in timpul inscrierilor
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari