Buget media de 700-800.000 EUR deschis la Aplast
Miercuri, 02 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Am invitat la licitatie GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat, pentru AdPlayers, Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast, despre licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group.

 

„Licitatia a inceput in luna februarie cand am inceput sa trimitem brieful si sa invitam agentiile de publicitate. Bigger au fost ultimii care au primit brieful, cu 4 zile inainte de prezentarea agentiei in licitatie”, a mai adaugat oficialul de marketing.

 

 „Este vorba de contul de creatie pentru ca pe contul de media nu s-a luat inca o decizie”, sustine Cherciu. „Bugetul de media nu este atat de mare incat sa organizam o licitatie in adevaratul sens al cuvantului, insa vom alege in cel mult o luna din mai multe oferte o companie cu care vom lucra”.

 

Intrebat de AdPlayers la cat se ridica valoarea bugetului Aplast, Ciprian Cherciu sustine ca „Probabil ca anul acesta bugetul de nu se va ridica la mai multe de 700-800.000 EUR, in functie si de evolutia cifrei de afaceri. Pentru contul de media va fi cel mai probabil un concurs de oferte, unde avem deja si cateva cotatii”.


PUBLICITATE: