Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 BREXIT? Divort cu umor pentru britanicii indecisi
Marti, 21 Iunie 2016
 Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
 McCann Bucuresti in presa americana. Brave Cut pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Joi, 09 Iunie 2016
 Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016
 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Mobilele atrag 1 din 3 euro in publicitatea display
Vineri, 20 Mai 2016
Peste 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile, conform Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Online (MIPOnline) pentru prima parte a lunii mai 2016, se arata intr-o infromare pu sa la dispozitie de catre departamentul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea de profil, din cadrul Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT).
ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
Miercuri, 18 Mai 2016
 In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Cheltuieli de 128,805 euro pre-campania electorala. Nicusor Dan a publicat si lista donatorilor.
Marti, 17 Mai 2016
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (pȃna pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au strȃns donatii in valoare de...
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Best Use of Facebook in competitia In2 Sabre Awards EMEA pentru Tribal Romania si McDonald’s
Luni, 25 Aprilie 2016
 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Nicusor Dan estimeaza la 250.000 EUR campania la Primarie. Corturile, intre 12.000 si 13.000 EUR
Joi, 14 Aprilie 2016
 Nicusor Dan, candidatul independent  la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Om de marketing nou la podgoria Sarica Niculitel. Andreea Lica are 17 ani pe piata locala si Panama
Vineri, 25 Martie 2016
 Dupa 16 ani de publicitate ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adauga aproape un an la cel mai mare mall din Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si acum pune umarul la constructia marketingului  Sarica Niculitel, una dintre cele mai vechi podgorii dobrogene din Romania, dupa cum a declarat in exclusivitate...
Fabrica de Clatite Tefal cu premii zilnice si bucatarie de 2.000 EUR. Show culinar, Pure Media.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Cea  de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016
 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
Miercuri, 27 Ianuarie 2016