Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale" semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016


Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele Piraeus Bank Romania.

Spotul semnat de agentia Ogilvy & Mather , aici

adplayers. Iulian Toma

Ogilvy&Mather Romania semneaza campania de promovare a noului Credit de Nevoi Personale de la Piraeus Bank.

Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii. Autorii campaniei nu au dezvaluit valoarea investitiei in comunicare.

Noua campanie este construita in linie cu filozofia de brand lansata in 2015, “Adevarata valoare esti tu”, potrivit careia adevarata valoare a lucrurilor vine din visurile, aspiratiile si intentiile pe care le atribuim acestora.

Potrivit agentiei, “conceptul semnat de Ogilvy&Mather Romania creeaza o legatura puternica intre comunicarea ofertei si viziunea brandului, reusind astfel, un mix unic intre o campanie promotionala si una de imagine”.

"Exista ceva extraordinar care se intamplaintr-o echipa agentie-client care functioneaza pe aceleasi valori. Este vorba despre o energie speciala si o dedicare ce te face sa devii mai bun si care face ca lucrurile sa se concretizeze in cea mai buna varianta a lor", spune Corina Bompa, Senior Copywriter Ogilvy&Mather.

“Filmat in regia spaniolului David Verges, spotul TV are in spate o productie ampla, cinematografica, ce transmite o poveste extrem de calda si umana despre bucuria visurilor devenite realitate si despre impartasirea acesteia cu cei dragi” mai spun autorii.

Alfred Borcan, Marketing Director Piraeus Bank: “Un produs cu adevarat competitiv are nevoie de o comunicare cu adevarat competitiva. Iar aceasta presupune eficienta, profesionalism si originalitate, lucruri pe care le regasim la partenerii nostri de la Ogilvy, care au inteles si integrat foarte bine filozofia noastra despre adevarata valoare, in conceptul creativdezvoltat”.

Echipele care au realizat campania:

Echipa Piraeus Bank: Alfred Borcan – Marketing Director, Carmen Oprisescu – Marketing Manager, Raluca Barbu – Social Media Coordinator, AlinNae – Marketing Officer

Echipa Ogilvy: Dani Macarie – Creative Director, Corina Bompa – Senior Copywriter, Catalin Popescu – Senior Art Director, Cristian Șerban – AV Producer, Lilian Neagu – Production Director, Raluca Marin – Client Service Director, Alina Bolfos – Senior Account Manager si Alina Tomescu – Account Executive.

Campania beneficiaza, de asemenea, si de suportulechipei Digital Ogilvy, formata din Silvia Gradinaru – copywriter, Filip Gonzacenco – Art Director, Alexandra Caciur – Digital Strategist si Maria Dumitrica – Senior Digital Account Manager

Mai mult despre Ogilvy&Mather Group Romania

Mai mult In Conturi, Campanii


PUBLICITATE: