ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
Miercuri, 18 Mai 2016

Spot ETI PUF. sursa: youtube
Agentie de creatie: Ogilvy& Mather Romania

In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Ogilvy & Mather

adplayers. Iulian Toma

ETI PUF a rupt. Spotul pentru biscuitii ETI PUF semnat de Ogilvy& Mather, parte din prima campanie de comunicare din Romania pentru ETİ European Food Industries din Turcia, a devenit viral.In doua saptamani de la lansarea pe youtube, din preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la Ogilvy & Mather.

Potrivit agentiei, campania care sustine comunicarea biscuitilor ETİPUF in Romania este una integrata si include spoturi TV (patru executii), materiale promotionale si productie outdoor (metrou si afisaj stradal). Comunicarea se adreseaza unui target care apreciaza dulciurile de calitate, dar si povestile spuse cu umor si talc, indiferent de moment sau context.

Campania semnata de Ogilvy & Mather Romania aduce in prim plan 4 personaje  colorate, dulci, pufoase si pline de vivacitate. Patru biscuiti vorbareti interactioneaza cu umor pentru a spune o poveste simpla despre bucurie, imaginatie si, evident, placerea de a manca dulciuri, indiferent de varsta sau context.

Potrivit agentiei, executiile sunt simple si dramatizeaza pe umorul de situatie si de dialog, punand in valoare calitatile celor patru biscuitiETİPUF, printre care si umorul si vivacitatea lor. Dulciurile sunt parte din bucuria noastra, indiferent de varsta sau de context, sunt de parere autorii comunicarii.

 „Ne bucuram ca am contribuit la lansarea oficiala in Romania a celui mai mare jucator de dulciuri din Turcia. ETİPUF este doar primul pas al unei constructii de business pe termen lung, gandita cu rabdare si seriozitate”, spune Stefan Chiritescu, Strategy &New Business Development Director, Ogilvy & Mather Romania.

„Ne am dorit o echipa profesionista, careia sa ii placa provocarile, cu simtul umorului. O echipa care sa inteleaga targetul si care sa vorbeasca pe limba lui, avand in vedere ca lansarea ETİPUF in Romania este una dintre cele mai importante campanii pe care le dezvoltam, in acest moment, la nivel european.Am decis sa mergem alaturi de Ogilvy in momentul in care am vazut scripturile si am stiut clar ca este ce netrebuie. Spoturi vesele care sa descrie clar personalitateaETİpufilor, personaje colorate si amuzante”, adauga si echipa de marketing ETİ International.

Mai mult despre Ogilvyy & Mather

Ogilvy&Mather Group Romania, din grupul international WPP, oferaservicii de comunicareintegrata - publicitate, relatiipublice, servicii de marketing digital, activare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile  specializate.

Parte din Ogilvy&Mather Group Romania, Ogilvy&Mather are in portofoliul de clienti companii pentru care agentia de comunicare integrata dezvolta campanii de comunicare,atat la nivel international,cat si local - Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc), ETI, Kimberly Clark, Ford, Dr. Oetker, Immochan, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Pfizer  si alte companii de renume.

Mai mult in Conturi, Campanii Virale 


PUBLICITATE: