15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016

Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.

adplayers. info

Caroli a mutat o familie in Casa Carolistilor. Alexandra Ramona Niculiciu, o tanara mamica din Cluj, a castigat marele premiu al campaniei derulata pe platforma www.casacarolistilor.ro,  o locuinta in valoare de 50.000 de euro, unde castigatoarea, sotul si fetita lor de numai 3 luni s-au mutat in urma campaniei promotionale cu produse Caroli.  

Potrivit organizatorilor, campania Caroli care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.

Promotia

Casa Carolistilor ilustreaza o casa virtuala unde consumatorii pot afla sfaturi utile de la nutritie la parenting si  lifestyle. Pentru a putea participa in campanie, consumatorii trebuiau sa isi faca cont pe www.casacarolistilor.ro sa inscrie lotul si valoarea produselor achizitionate, precum si data bonului fiscal.

Pentru fiecare inscriere, fiecare consumator a beneficiat de un anumit numar de CaroLei in functie de valoarea achizitiei, primind pentru fiecare 20 Carolei acumulati, o sansa la marele premiu. La final, pentru a putea fi validati, castigatorii trebuiau sa pastreze bonul fiscal inregistrat.

Pe langa premiul cel mare in valoare de 50.000 euro, Casa Carolistilor a acordat si premii garantate ce au putut fi revendicate de consumatori pe baza CaroLeilor acumulati. Casa Carolistilor a fost gandita ca o platforma de loializare a consumatorilor, premiile garantate urmand sa fie prezente tot timpul pe aceasta platforma.

Autorii

Echipa Caroli Foods Group care a lucrat la acest proiect este formata din Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development and PR Executive Director), Adelina Mircea (Junior Category Manager) si Anca Leopea (Junior Category Manager).

Echipa Lowe Profero: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Ovidiu Popa – Group Account Director, Laurentiu Stere (Senior Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director), Veronica Ciacoveanu (Account Director), Irina Cofescu (Senior Account Manager), Catalin Ungureanu (Project Manager) si Ionut Grigorescu (Chief Technology Officer).

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: