Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
„La pitch-ul organizat de firma Bramac au participat trei agentii de publicitate”, a spus Cristina Stoica, Marketing Manager, Bramac
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel





.jpg)

.jpg)











