Rezultatele cautarii dupa : "brandurile"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
1 din 2 (49%) dintre angajați folosesc instrumentele AI pentru traduceri și 1 din 3 pentru generarea de idei noi, in timp ce 34% dintre liderii de business au o atitudine prudentă față de utilizarea AI;
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
Conform unei analize a V+O Communication, impactul folosirii sistemelor bazate pe AI reprezintă un salt al profunzimii și vitezei de dobandire a cunoașterii similar cu cel de acum 30 de ani, cand apariția internetului ne-a schimbat modul de documentare.
Joi, 23 Octombrie 2025
Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
Miercuri, 08 Octombrie 2025
De peste 60 de ani pe piata si cu vanzari de peste 4,5 Miliarde de euro pe an, Intersnack anunță semnarea unui parteneriat cu
Vineri, 26 Septembrie 2025
Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
Vineri, 29 August 2025
Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Vineri, 29 August 2025
,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Marti, 12 August 2025
Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
Miercuri, 06 August 2025
Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso
Marti, 29 Iulie 2025
Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Luni, 28 Iulie 2025
Ortega ii succedeaza lui Nikos Koumettis, care urmează să se retragă din activitate in 2026, după o carieră de 25 de ani in cadrul companiei.
Luni, 28 Iulie 2025
Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
Joi, 17 Iulie 2025
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.
Miercuri, 16 Iulie 2025
Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei.
Luni, 14 Iulie 2025
„Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
Luni, 14 Iulie 2025
Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025.
Vineri, 04 Iulie 2025
Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML.
Miercuri, 11 Iunie 2025
Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
Joi, 15 Mai 2025
AIN’T semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















