„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.
AdPlayers. info
In urma unei licitații, GMP&U a caștigat contul Sphera Franchise Group, lider in industria de food service din Romania, anunța agenția de comunicare. Cei doi parteneri iși propun ca, impreună, să aducă o nouă dimensiune comunicării CSR și ESG, transformandu-le in proiecte creative, cu rezultate pe termen lung.
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor. Dincolo de a informa, ne dorim să lăsăm o amprentă in comunitățile pe care le servesc brandurile grupului. Prin fiecare proiect la care vom contribui, ne propunem să transformăm ideile in acțiuni, iar rezultatele, in schimbări durabile pentru oameni”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.
Colaborarea vine cu o promisiune clară: să aducă o abordare proaspătă, autentică și plină de impact in comunicarea unuia dintre cei mai dinamici jucători de pe piața de retail și food service, lăsand astfel o amprentă reală in comunități.
„Pentru noi, comunicarea nu este doar despre a transmite mesaje, ci despre a construi incredere și a reflecta principiile care ne ghidează. ESG este un pilon important al modelului nostru de business, iar responsabilitatea socială este partea cu cel mai vizibil impact in comunitate. De aceea, noua colaborare cu o echipă creativă și cu o ințelegere solidă a impactului social in comunicare vine ca un pas firesc. Suntem increzători că această colaborare va aduce campanii relevante, autentice și cu adevărat valoroase pentru comunitățile cărora ne adresăm”, a adaugat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
In cadrul parteneriatului, GMP&U promite să se concentrezea pe dezvoltarea și implementarea strategiei anuale de CSR și sa aduca noi concepte cu sens pentru evenimentele și campaniile grupului, printr-o combinație unică de creativitate și strategie.
Cu un portofoliu impresionant de proiecte in spate, agenția GMP&U este pregătită să sprijine Sphera Franchise Group in atingerea obiectivelor lor strategice. Impreună, cele două companii se angajează să scrie un nou capitol in povestea comunicării de brand, unul care să inspire, să conecteze și să lase o amprentă durabilă.
Echipa GMP&U care se va implica in proiectele noului partener este formată din: Adeline Spanu – Account Manager, Anca Neațu – PR Director, Miruna Lupu – PR Executive, Ioana Costinescu – Social Media Specialist, Alex Dascălu – Creative Director & Head of Art, Laur Răboj – Co-Creative Director & Head of Copy și Vlad Groșescu – Senior Art Director.
GMP&U
Parte a GMP Group, GMP&U este una dintre cele mai importante agenții de comunicare din Romania. De-a lungul timpului, activitatea agenției a fost recunoscută local și internațional la competiții precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award.
Incepand cu anul 2023, in urma unui proces amplu de rebranding, agenția a devenit an IDEA Company, care crede in puterea ideilor și in soluții fluide la probleme complexe de business. Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție are o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate: Consultanță & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & social media, Evenimente.
Sphera Franchise Group S.A.
Sphera Franchise Group, lider in industria de food service din Romania, deține companiile care operează in sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell in Romania, KFC in Republica Moldova, precum și KFC și Cioccolatitaliani in anumite zone din Italia.
Grupul deține peste 175 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată la Bursa de Valori București din 2017 sub simbolul SFG, fiind singura companie HoReCa inclusă in indicele principal BET, precum și in indicii FTSE Global Micro Cap și MSCI Frontier Markets.
Mai mul in Business, Licitatii, Campanii, Food