Rezultatele cautarii dupa : "branduri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
GMP are aproape 4 Mil. EUR pe primele 6 luni din 2007 si estimeaza 8-9 Mil. EUR pana la sfarsitul anului
Miercuri, 04 Iulie 2007
La 7 ani de existenta, compania care a semnat ultimele campanii pentru Basescu inregistra anul trecut 9 Mil. EUR si un profit de 1,13 Mil. EUR, estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, dar probabil cu un profit mai bun, a declarat pentru AdPlayers.ro Felix Tataru, Presedinte, GMP Group
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Dupa Unirii si Piata Victoriei, Starbucks deschide cafenea stradala in Piata Romana din Bucuresti
Joi, 23 Iulie 2020
Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.
Realitatea Catavencu a lansat saptamânalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
Numire la varf Dentsu, inclusiv peste operatiunile din Romania. Florian Skala - primul Chief Commercial Officer, Grupul Dentsu, Europa de Sud-Est.
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV...
Crestere de 20% a cifrei de afaceri si extinderea portofoliului de clienti globali cu 35% pentru CONFIDENT AGENCY
Vineri, 20 Decembrie 2024
 ,,Rata de client renewal de aproape 88% pentru anul 2025 reprezinta o confirmare a faptului ca echipa noastra conduce in mod profesionist un proces de comunicare de la strategie, la implementare si livrare de rezultate”, declara Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.
Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
Miercuri, 31 Octombrie 2012
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.

Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Mixul online si indoor advertising - cea mai eficienta metoda de a indruma consumatorul catre decizia finala de cumparare
Luni, 09 Ianuarie 2023
 „Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este...
Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020
 ,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Rapid joaca pentru 0,5 - 1,2 Mil. EUR din bugetul  Holsten
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018