Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 adplayers. Info

“Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media.

Potrivit specialistei de media, brandurile vor beneficia de o multime de tehnologii emergente, care le vor da posibilitatea sa creeze experiente tot mai autentice si mai valoroase pentru consumatori.

Una dintre pricipalele tendinte evidentiate de raportul agentiei globale de comunicare arata ca, astazi, tehnologia este cea care schimba consumatori si canale de comunicare, dar si modul in care brandurile comunica, oferind astfel consumatorului experiente memorabile prin personalizare.

Potrivit cercetarii, noile tehnologii schimba si comportamentul de consum, mai ales al celor mai tineri, mai avangardisti, ie Milleanials. Printre cele mai importante viitoare tipuri de interactiuni personalizate intre brand si consumatorii sai, cu rolul de a imbogati relatia dintre acestia, se numara tendintele de “brand placement” (Brandul incorporat in continut), brand storytelling – povestile spuse de branduri, personalizarea in social media, personalizarea mesajului de brand in proximitatea consumatorului (marketing de proximitate).

Brand incorporat in continut.

Potentialul brandurilor de a creea continut este adus de explozia VIDEO si cresterea continutului la cerere, online video este pe cale sa devina o alternativa mainstream a consumului de media, dat fiind faptul ca o parte dintre consumatori a renuntat partial sau chair definitiv la TV. Mai mult acestea sunt interesate in dezvoltarea de continut pentru divese tipuri de audienta si interese.

Brand Storytelling.

Tehnologia schimba subiectul actiunii. Puse la dispozitie de noile tehnologii interactive, povestile spuse de branduri pot deveni tot mai captivante o data cu integrarea diferitelor tipuri de media. Astfel, consumatorii vor beneficia de o integrare perfecta a continutului pe diferitele tipuri de dispozitive.

Personalizarea in social media.

Ajutati de branduri, oamenii vor avea un control mai mare asupra modului in care isi pot crea listele de aprecieri, dar si in identificarea celor care le recomanda. Onestitatea si autenticitatea in comunicarea din social media sunt deja atribute esentiale in comunicare de brand si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii.

Marketing-ul de proximitate:

Chiar daca nu reprezinta o noutate, marketingul de proximitate promite la randul sau experiente si in viitor intre consumator si brand. Astfel, prin intermediul emitatoarelor la fiecare pas, mesajul radio de la un transmitator de putere redusa vor trimite semnale Bluetooth cu informatii in timp real catre smartphoneurile consumatorilor. Desi consumatorul este prezent de ceva vreme pe mobil, brandurile sunt usor codase la acest capitol.

Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, afirma: “Brandurile vor beneficia de o multime de tehnologii emergente, care le vor da posibilitatea sa creeze experiente tot mai autentice si mai valoroase pentru consumatori. Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung”.

Mai mult in Companii


PUBLICITATE: