4 Bronze Lions Vodafone pentru McCann Romania. Unul la “Cea mai premiata idee din grupul Vodafone"
Joi, 25 Iunie 2015
 
Echipa McCann Romania la Cannes Lions 2015

adplayers. info

McCann Erickson Romania si Vodafone Romania au castigat deja 4 Lei de Argint la CannesLions 2015. In premiera pentru Romania, agentia si operatorul de telefonie au luat un premiu la Categoria Cannes Effectiveness.

Campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata pentru Vodafone Romania a castigat, in premiera pentru Romania, Bronze Lion la Categoria Creative Effectiveness. Campania „Bunici de Duminica”, dezvoltata pentru pentru acelasi client, a castigat 2 Bronze Lion la Categoria Promo&Activations si un Bronze Lion la Categoria PR. 

 “Cand publicitatea imbratiseaza realitatea, se nasc legendele noii lumi digitale. Cu Ghita, am reusit sa construim eficienta de business care a spart barierele oricaror recunoasteri nationale si internationale, pana la Cannes Effectiveness, devenind astfel cea mai premiata idee din grupul Vodafone. Si n-am fi reusit asta fara o echipa care traieste cu intensitate maxima acest brand, de la viziune pana la detaliu”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Communication, Vodafone Romania.

“ Anul acesta sarbatorim al 21-lea leu si asta e o bucurie foarte mare, mai ales ca ne aduce si o premiera: primul trofeu din categoria Creative Effectiveness pentru Romania” a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.  “Sunt mandru catrofeele de anul acesta sunt pentru Vodafone, unul dintre cei mai mari clienti ai nostri. Am facut o traditie din a castiga premii cu campanii cunoscute de toata lumea, campanii facute pentru clienti mari, pentru branduri puternice. Asta ne ajuta sa ne concentram si sa ridicam stacheta in work-ul de zi cu zi. Acolo sta cheia creativitatii.”

“Cand marketingul, strategia si creatia isi seteaza o ambitie de amploare a digitalizarii Romaniei, publicitatea isi transcende categoria si se transforma in revolutie culturala. Este cazul lui Ghita, prin care Vodafone a demonstrat ca orice roman isi poate schimba la propriu viata prin tehnologie” a declarat Diana Ceausu, Head of Strategy, McCann Bucuresti. “Dupa eficienta recunoscuta local cu Grand Effie, creativitate recompensata cu Cannes, premiu de inovatie la WARC si eficienta digitala recunoscuta la Facebook Awards, a venit si primul Cannes Effectiveness castigat vreodata de Romania – semn ca viziunea noastra functioneaza”.

Pe langa trofee, campania „Distractie cu bani putini”, dezvoltata de MRM//McCann Bucuresti a avut 3 nominalizari la categoriile Promo&Activations, Media si PR Lions.

Este pentru al 5-lea an consecutiv cand agentia de publicitate castiga premii la cel mai important festival de publicitate din lume. In total, premiile de anul ridica la 21 numarul de trofee castigate de McCann Bucuresti la  Festivalul de publicitate Cannes Lions, in 5 ani consecutivi.

Trofee castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions
(actualizare 24 iunie 2015)

2011. ROM Autentic (Campania „American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)

2012. ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)

2013. Vodafone (Campania „Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion)

2014. Vodafone si ROM Autentic castigau cate un Bronze Lion fiecare pentru Campaniile „Ghita Ciobanul” si respectiv „Bucharest, not Budapest”

2015.  „Ghita Ciobanul” Vodafone, Bronze Lion, Categoria Creative Effectiveness
„Bunici de Duminica” Vodafone,  2 Bronze Lion la Categoria Promo&Activations si 1 Bronze Lion la Categoria PR. 

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: