Noua axa Basescu-Merkel. GMP afliata Jung von Matt
Luni, 17 Februarie 2014
 

Sixt "Merkel", Jung von Matt.

sursa: Jung von Matt ( jvm.com )

adplayers. Iulian Toma

Axa Basescu - Merkel in publicitate. Independenta GMP din Romania s-a luat cu reteaua de independente Jung von Matt, din 
Germania. Incepand din luna februarie, agentia de publicitate GMP Advertising anunta oficial parteneriatul de afiliere cu Jung von Matt (JvM).

Colaborarea dintre “cea mai premiata agentie independenta din Romania” si “cea mai premiata retea independenta de comunicare din Europa  (una din top 3 retele independente la nivel mondial) arata, potrivit autorilor miscarii, si interesul companiilor germane pentru piata romaneasca.. 

Fondata in Hamburg in 1991, Jung von Matt detine filiale in Germania, Austria, Elvetia, Suedia, Cehia, Slovacia si China. Reteaua s-a impus drept cea mai de succes agentie din ultimii 21 de ani vorbitoare de limba germana din Europa, fiind recunoscuta pentru creativitatea si eficienta campaniilor in mai multe festivaluri de comunicare. Agentia ofera clientilor sai servicii creative si eficiente de comunicare in marketing  ce acopera toate canalele si disciplinele. Portofoliul de clienti ai Jung von Matt include nume precum Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post si RWE.

De partea romaneasca, Cu 15 ani de experienta, GMP Advertising are un portofoliu nu mai puitin impresionant de clienti. Printre marcile locale sau internationale de clienti se numara branduri precum: Timisoreana, Petrom, Romtelecom, Arctic, Baumax, Ciucas, Mondelez iar cel mai recent Volkswagen.

Dominik Fassl, Managing Director Jung von Matt, declara: “Suntem foarte fericiti sa ne marim familia cu o agentie atat de creativa si de premiata. Credem in spiritul antreprenorial si suntem bucurosi sa impartasim din experienta noastra colegilor din GMP Advertising. Pretuim aceleasi lucruri si colaborarea noastra de-a lungul timpului ne-a aratat ca suntem o echipa minunata”.

Felix Tataru, Presedinte si Fondator al Grupului GMP, a declarat: “Credem ca GMP Advertising a ajuns la o maturitate si un nivel de dezvoltare din care, pentru a continua sa creasca, are nevoie de un partener alaturi de care sa exploreze noi oportunitati, alaturi de care sa faca schimb de experienta si expertiza. Intram intr-o familie mai mare, situata la cele mai inalte standarde globale, care ne poate impinge limitele mai sus si care ne poate pune la dispozitie unelte, inspiratie si expertiza, foarte valoroasa pentru clientii nostri. Avem multe de invatat de la JvM si vom face asta in felul nostru, creativ si independent”.

Cele doua agentii au inceput sa colaboreze acum 5 ani si in urma relatiilor bune, a prieteniei si a colaborarii informale, JvM si GMP Advertising au semnat astazi un parteneriat oficial. GMP Advertising va avea acces la know-how-ul, standardele, uneltele si resursele oferite de reteaua independenta de comunicare din Europa cea mai premiata in cadrul festivalelor de eficienta si a celor creative.

Mai mult in Business



PUBLICITATE: