Gazeta Sporturilor premiata in marketing si branding pentru investigatia despre Gala Bute!
Marti, 20 Mai 2014
adplayers. info

Pentru prima data in 79 de ani, presa din Romania castiga prin Gazeta Sporturilor prima distinctie de marketing la International News Media Association (INMA), organizatia care fixeaza standardul de excelenta al presei mondiale in marketing, publicitate si branding.

Gazeta sporturilor, singurul cotidian de sport si cea mai relevanta sursa de stiri pentru pasionatii de sport din Romania, a obtinut la INMA Awards o prestigioasa distinctie la finalul saptamanii trecute. Organizata de International News Media Association (INMA), competitia “reprezinta barometrul premium al excelentei in marketingul si publicitatea de presa”.

Gazeta Sporturilor a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute. Printre premiantii celorlalte 14 categorii de la INMA Awards se numara branduri de referinta ale presei mondiale, ca New York Times, Gazeta Wyborcza, Aftonbladet, VG sau Chicago Tribune.

INMA este o organizatie globala de media construita in jurul businessului, audientei si brandului de presa. Este interesata de presa ca afacere, dar si de presa ca inovatie. De cifre, dar si de branding. Cu birouri pe trei continente si avand ca membri 7.000 de ziare si reviste din toata lumea, INMA organizeaza de 79 de ani INMA Awards.

Pe marginea distinctiei, Catalin Tolontan vorbeste pe blogul sau despre o serie intreaga de probleme cu care se confrunta presa. Pe langa premiul Gazetei, articolul de pe tolo.ro nu se sfieste sa aduca in discutie impasurile redactiilor, criza din presa si fatetele mai putin vizibile ale jurnalismului modern.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: