Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Zaga Brand este nominalizata cu proiectul Cronicari Digitali, Via Transilvanica, la Digital Communication Awards 2022
Miercuri, 03 August 2022
 Digital Communication Awards sunt premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru...
Hyperpiata:  zilnic, sute de mii de clienti la Cora, Carrefour si galerii comerciale
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat în luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - în toata...
,,Digitalizarea devine un pilon important pentru orice business. Adi Hadean este noul partener si ambasador de brand al platformei Bookingham
Vineri, 03 Iunie 2022
 „Am ales sa fac parte din aceasta echipa pentru ca, in contextul actual, in care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider ca pot avea o contributie importanta, relevanta la tranzitia catre un mediu ospitalier puternic digitalizat si...
Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
'Ne potrivim perfect!' Pascal Beucler, Publicis Consultants despre parteneriatul cu The Practice
Joi, 24 Ianuarie 2008

„Intr-un cuvant ne potrivim perfect!”, a declarat Pascal Beucler, Vice-president Brand Strategy & International Network, Publicis Consultants | Worldwide despre parteneriatul cu agentia locala de relatii publice The Practice

Connex si Vodafone Impreuna despre Vodafone Family
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Campaniile "Impreuna" si "Vodafone Family" pentru prima oferta Vodafone lansata pe piata romaneasca marcheaza si prima etapa a introducerii brand-ului Vodafone in Romania
Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
BRANDING AdPlayersREPORT 2009: Raportul Agentiilor de Branding
Joi, 08 Octombrie 2009
 Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
Unilever SCE schimba marketingul. Noul director este fostul Hochland, Dan Oprescu.
Marti, 05 Iulie 2011
Fost marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu (45 ani) a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever...
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Go Home, Mr. Luerzer!
Marti, 08 Septembrie 2009
 Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "