Rezultatele cautarii dupa : "zmeura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
Luni, 19 Iulie 2021
 La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Weekend de film Disney, de la Studiourile Pixar. “Suflet / Soul” - in cautarea lucrurilor care conteaza
Miercuri, 26 Mai 2021
 De-a lungul realizarii filmului, echipa de productie s-a inspirat din epoci complet diferite, plecand de la opera artistului satiric Ronald Searle si trecand prin animatiile clasice Disney din anii ’60, cum ar fi “101 Dalmatieni”. “Searle si dalmatienii au influentat atmosfera si aspectul...
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
Ramai cu ma-ta pe 14, 15 si 16 Noiembrie la Sala Palatului. Concert ACADELIA la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iunie 2018
Biletele la concertul Acadelia au fost deja puse in vanzare. De asemenea, exista optiunea achizitionarii de bilete Meet and Greet Delia.
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
“Cascavalul de PR Danone a plecat la Image. O felie ramane la Prais.
Joi, 25 Iulie 2013
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa
Luni, 14 Decembrie 2009

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International

1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
Contul Lipton Ice Tea de Zmeura va fi in jur de 40% din tot bugetul Lipton
Miercuri, 01 Aprilie 2009
 Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
Sustin Zmeura a zburat un proiect de PR Lipton de la Pleon Graffiti la GMP PR
Marti, 31 Martie 2009
 Agentia fondata de Ioana Manoiu si Felix Tataru a castigat proiectul dupa o licitatie la care au mai participat Pleon Graffiti, The Practice si Ex Aequo
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR