Ghita Ciobanul a maturat trofeele Eurobest 2014
Marti, 09 Decembrie 2014
 adplayers. info

Ghita Ciobanul a maturat trofeele festivalului  Eurobest 2014. Campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata McCann Bucuresti  pentru Vodafone Romania a luat  Aur, Argint si Bronz la editia din acest an a competitiei de publicitate.

Este  al doilea an consecutiv cand  McCann Bucuresti si Vodafone Romania castiga aur, argint si bronz la competitia de publicitate catalogata de specialist drept cel mai important festival european de profil. Premiile castigate la festivalul Eurobest sunt: Gold Award la CategoriaPR; Silver Award la CategoriaMedia si Bronze Award la CategoriaIntegrated.

Cele 3 premii castigate la editia din acest an a festivalului Eurobest se adauga altor 5 premii internationale castigate de Campania „Ghita Ciobanul” in anul 2014: Bronze Lion la Cannes Lions 2014; Grand Prix si 4 trofee de aur la festivalul Golden Drum 2014. De asemenea, tot in 2014, aceeasi campanie castiga trofeul Grand Effie la festivalul local de eficienta Effie 2014.

 “Campania “Ghita Ciobanul” a avut rezultate impresionante: in doar o luna de la lansare, Ghita era unul dintre cele mai populare personaje in social media, reusind sa ajunga in Top 3 celebritati in Romania, pe Facebook, iar vanzarile de smartphones in magazinele Vodafone le-au depasit, in premiera, pe cele de feature phones”, a declarat,  despre impactul campaniei, Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Comm, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

„Premiile mari sunt intotdeauna placute. Dar premiile mari luate de campanii mari sunt si mai importante. Ele inspira creativii sa piarda noptile pentru campaniile de zi cu zi, pentru clientii mari, pentru briefurile importante. Ne bucuram ca Ghita isi continua cariera la festivaluri si castiga la Eurobest metale de toate culorile” a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: