Rezultatele cautarii dupa : "brand 0"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Aprilie 2021
In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
Luni, 18 Martie 2019
"Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul...
Luni, 26 Aprilie 2021
Desi nu a filmat pe acelasi platou cu cei doi, integrarea lui Ianis Hagi in reclama s-a facut cu sprijinul echipei PepsiCo din Romania. Prezenta internationalului roman in noua reclama a fost remarcata si de publicatia britanica Daily Record, care considera ca arata statutul pe care Ianis il are in Romania.
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
Joi, 17 Ianuarie 2008
Cu o retea formata din peste 100 de fotografi si parteneriate France Presse, EPA, Reuters, Vario Images, divizia Mediafax Foto distribuie peste 4,6 milioane de imagini de arhiva
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Lider national in publicitate si marketing online", Online Marketing Romania este gata sa va creasca vanzarile firmei dvs, "oferind posibilitatea de a beneficia de o analiza completa din partea echipei noastre in urma careia va vom trimite o oferta personalizata special pentru firma dvs., complet gratis, fara nici un compromis din partea dvs", explica domnul Vlad Pirvan, Director General al...
Luni, 23 Mai 2022
Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
Luni, 21 August 2017
Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Vineri, 25 Septembrie 2015
In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.
Luni, 05 Martie 2018
Seria de seminarii Effie Awards Romania 2018 continua cu Effie Talk – Meet the elephant pe 15 martie cu The Institute cu Narcis Horhoianu (Vodafone), Cristina Micu (Ing Bank), Dan Zloteanu (MRI Research & Consulting) si Adina Nica (Open-I)
Marti, 11 Aprilie 2006
Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing si mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si respectiv 270.000 de cititori, in 2007
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Joi, 18 Octombrie 2018
Chiar de ziua ei, INNA le-a facut fanilor cadou teaser-ul albumului “YO”, in limba spaniola, compus integral de artista care spune povestea acestui album si motivul pentru care a ales sa il compuna, cu imagini din videoclipurile pieselor ce urmeaza sa fie lansate
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Miercuri, 05 August 2009
Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: