"Internetul a devenit sursa principala de informare" Ilco Kwast
Miercuri, 22 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) “Heineken invita fanii fotbalului sa intre in spiritul UEFA Champions League intr-un mod inedit, accesand site-ul www.championsplanet.ro, care le va aduce experiente noi si surprinzatoare", a afirmat  Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken la BRAU UNION Romania legat de cea mai recenta promotie a marcii de bere. "Campania noastra isi propune sa incurajeze consumatorii sa se implice direct in aceasta competitie, la un nivel pe care nu l-au mai experimentat pana in prezent” , adauga el.

Internetul a devenit sursa principala de informare Ilco Kwast

Campania de comunicare a promotiei este implementata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania atat pe partea de “above- the-line” (ATL - campania derulata pe media) cat si pe “bellow the line” (BTL - evenimente), iar contul de media este derulat prin agentia de media Mediacom. Pe langa website-ul interactive, promotia este sustinuta prin publicitate TV, outdoor, machete de presa si prin activitati de relatii publice derulate de departamentul de relatii publice al Grey Worldwide Romania . Campania Heineken va fi completata cu activitati promotionale la punctele de vanzare si in cluburile si barurile din Bucuresti si din tara.

Noutatea

“Noutatea pe care Heineken o aduce in peisajul promotiilor din Romania este, in primul rand, platforma de comunicare - un website interactive”, sustin oficialii celei mai recente promotii Heineken. “Site-ul www.championsplanet.ro reprezinta nu numai instrumentul de activare a promotiei, ci si locul unde iubitorii fotbalului din Romania au posibilitatea de a impartasi o pasiune comuna”.

Cu un cod valid de produs, asa cum afirma promotorii campaniei, toti consumatorii Heineken in varsta de peste 18 ani, se pot inscrie in promotie prin trimiterea unui SMS cu acest cod la 1888 sau prin inscrierea pe site-ul www.championsplanet.ro. Codurile valide se gasesc pe etichetele produselor Heineken participante la promotie: sticlele de bere Heineken de 0,5 si 0,33l. Heineken pune in joc peste 25 000 de premii, constand in carduri Mastercard cu sume in valoare de 300 euro, hanorace, tricouri, mingi de fotbal, sepci, precum si alte premii atractive. In plus, 22 de romani vor avea sansa sa vada in direct finala UEFA Champions League de la Paris.

Mecanismul

Mecanismul promotiei este de tip "acumuleaza puncte si castigi". Jucatorii inscrisi pe site care ajung la nivelul 4, acumuland peste 75 000 de puncte, si care poseda un "Champion" castiga una dintre cele 11 invitatii pentru doua persoane la finala. Participantii pot acumula puncte prin diferite tactici, regulamentul complet fiind disponibil pe site-ul www.championsplanet.ro.

Campania interactiva Heineken

“Interactivitatea este punctul cheie al intregii campanii promotionale dezvoltate de Heineken in Romania pe o platforma de comunicare inedita”, afirma oficialii Heineken. Ei mai precizeaza ca website-ul www.championsplanet.ro este instrumentul de activare a promotiei si locul unde se pot intalni virtual iubitorii fotbalului din Romania.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, afirma: "Prestigiul, prezenta la nivel global si un urias numar de fani sunt cele trei elemente comune marcii Heineken si celei mai prestigioase competitii fotbalistice a Europei”. Potrivit oficialului de marketing “peste 4 miliarde de oameni din 227 de tari urmaresc meciurile din Liga Campionilor, asa cum Heineken este consumat peste tot in lume, fiind marca de bere premium cu cea mai larga prezenta la nivel mondial."

Realizat in doua luni, reprezentantii Heineken spun ca website-ul www.championsplanet.ro este usor de accesat si foarte atractiv, iar modul in care a fost construit permite actualizarea informatiilor in timp real, oferind utilizatorilor posibilitatea ca la fiecare accesare sa afle clasamentele, sa treaca la un nivel de joc superior sau sa afle cate puncte ii mai despart de finala UEFA Champions League. Fiecare jucator va avea un cont personal care se activeaza odata cu trimiterea unui cod de produs prin SMS sau accesand direct site-ul promotiei. Accesul la contul detinut se va face in baza numarului de telefon si a parolei.

Kwast: “Sursa principala de informare”

Kwast este de parere ca “Internetul a devenit sursa principala de informare, fiind parte din viata de zi cu zi a consumatorilor” si ca “Acesta este doar unul dintre motivele care ne-au determinat sa implementam noua campanie Heineken prin intermediul unui website, ceea ce reprezinta o abordare inovatoare pe piata romaneasca", mai spune executivul Heineken.

"In ultimii ani, numarul utilizatorilor de internet a crescut semnificativ in Romania, ajungand la aproximativ 3 milioane de utilizatori” , motiveaza Ilco Kwast strategia de sustinere a promotiei. “Dintre acestia, peste jumatate sunt barbati, iar 75% sunt tineri cu varste pana la 35 de ani”.

La realizarea noii campanii Heineken au colaborat, din partea Brau Union: Ilco Kwast - Group Brand Manager Heineken, Marius Melesteu - Commercial Director Brau Union, Andreas Stieber - Marketing Manager, Antonia Stere - Brand Manager Heineken, Iosefina Frolu - Public Relations Manager Brau Union.

Grey Worldwide Romania a aliniat pentru campania Heineken Welcome to Champions Planet o echipa formata din Sorin Predescu - Creative Director, Mihai Fetcu - Art Director, Laurentiu Dinca - Copywriter, Razvan Gavrilescu - Client Service Director, Olivia Catana - Account Manager, Laurentiu Stemat - Account Executive, Eugen Alexe - Production Manager, Dan Draghicescu - Senior A/V Producer, Alina Stanciu - PR Manager. Website-ul www.championsplanet.ro a fost realizat impreuna cu Senior Software, iar aplicatia SMS apartine Intertel."

Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.

Heineken si UEFA Champions League in 120 de tari

Heineken a semnat un contract de sponsorizare cu UEFA Champions League pentru o perioada de 4 ani. Campania de sustinere a acestei sponsorizari pentru sezonul 2005/2006 este implementata in peste 120 de tari.

“Campania globala de comunicare a parteneriatului cu UEFA Champions League face parte din strategia companiei de a investi in activitati de marketing cu un impact crescut la consumator cu scopul de a creste capitalizarea marcii Heineken si de a consolida pozitia de lider in categoria marcilor de bere premium”, spun reprezentantii din Romania ai marcii.

Potrivit aceleiasi surse, marca Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume, compania avand fabrici de bere in peste 65 de tari. In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl.

( Irina Toma info@adplayers.ro )

.

.


PUBLICITATE: