Rezultatele cautarii dupa : "art"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
										Marti, 09 Mai 2006
											
											Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
										Joi, 12 Iulie 2007
											
											"Am castigat brandul Gosser, dar nu pe baza unei licitatii. Noi lucram deja cu Heineken Romania pe inca patru branduri de bere, cel mai important fiind brandul Bucegi", a declarat pentru AdPlayers, Alexandra Tinjala, sefa Sister&Co, agentia care a dezvoltat campania de lansare a ambalajului premium (PET) de 1L pentru brandul Gösser
										Joi, 26 Iulie 2007
											
											"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
										Joi, 02 Februarie 2017
											
											 Altadata antrenata sa informeze ori sa faca vizibile mesajele de responsabilitate sociala, aseara creativitatea a pus mana pe hartie si pe creioane negre sau colorate si a coborat in strada sa-si strige disperarea de a nu fi de acord cu ordonantele de urgenta care apara hotia si nedreptatea
										Joi, 03 Mai 2007
											
											Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
										Joi, 06 Aprilie 2006
											
											Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
										Miercuri, 08 Iunie 2005
											
											Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
										Miercuri, 08 Martie 2006
											
											Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
										Luni, 04 Aprilie 2016
											
											 In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
										Marti, 12 Iulie 2011
											
											 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
Vineri, 16 Iunie 2006
											
											Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
										Marti, 22 Ianuarie 2008
											
											Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Vineri, 14 Octombrie 2005
											
											Semnata de Publicis Romania, campania isi propune sa consolideze imaginea de "expert in tehnologia-cu-atingere-umana" a lantului de magazine din Romania Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia
										Marti, 30 Iunie 2009
											
											 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )
 
Marti, 07 Februarie 2017
											
											 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
										Joi, 09 August 2007
											
											O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
										Marti, 04 Aprilie 2006
											
											Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
										Miercuri, 24 Mai 2006
											
											In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















