Rezultatele cautarii dupa : "advertiser"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Premierea Cresta Awards live, luni, 29 oct., 16:00
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Documentar Rompetrol, regie Odyssey
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Ogilvy Group face „Rasismul strica jocul. Violenta distruge vieti”
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Orange primeste cat 10 de la Tempo
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
Raiffeisen reuseste impreuna cu Saatchi&Saatchi
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Amigo Premio. 100% AdVenture
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
240.000 RON in promotia Cif si Domestos
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
GMP semneaza “Razboiul strazii” pentru Fundatia Concordia
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Brands&Bears în contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
TEMPO joaca în serie A si Primera Division pentru BOOM
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Spotlight a dezvoltat Cellulight pentru ElmiProdfarm
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Spotlight a elaborat si dezvoltat intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice ale companiei Elmi Prodfarm
Publicis comunica pentru Copper Beech
Luni, 17 Septembrie 2007
Campania va acoperi canale de comunicare cum sunt presa si bannere pe Internet, in principal, la care se adauga un spot TV ce va fi difuzat in cinematografele  Movieplex, Multiplex si Cinema Pro
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
« 2 3 4 5 6 »