TEMPO joaca în serie A si Primera Division pentru BOOM
Marti, 25 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

TEMPO Advertising continua comunicarea de achizitie pentru Boom, initiata in cursul lunii iunie. Potrivit agentieid e publicitate, campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”.

Potrivit autorilor, in aceasta faza a campaniei, Boom se adreseaza mai ales celor care iubesc fotbalul, provocandu-i sa raspunda la intrebarea: „Cum aduci o vedeta internationala de fotbal la tine acasa?”. Personajele campaniei se bucura de prezenta lui Lionel Messi, jucatorul Barcelonei, in marime naturala, dar din carton.

„Pentru aceasta etapa a campaniei, am ales sa transformam "revenirea" pe ecrane a meciurilor din Serie A si Primera Division intr-un trailer de film de razboi”, spune Silvia Gheorghe, Copywriter TEMPO. „De data asta insa, "trupele" gata de lupta sunt de fapt baietii nostri grasuti din echipa de fotbal deja cunoscuta”.

AdPlayers.ro/Work

Advertiser: Boom

Agentie: TEMPO

Copywriter: Silvia Gheorghe

Art Director: Dan Costea

Creative Director: Miguel Goncalves

Fotografie: Cosmin Gogu


PUBLICITATE: