GMP semneaza “Razboiul strazii” pentru Fundatia Concordia
Miercuri, 03 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

GMP lanseaza campania sociala “Razboiul strazii”, pentru fundatia Concordia. Fundatia militeaza pentru reintegrarea sociala a copiilor defavorizati, oferindu-le consiliere si sprijinindu-i sa urmeze cursuri de formare profesionala.

“Razboiul strazii” este o campanie in doua etape. Prima etapa se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania. Cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati.

Conform autorilor, campania are mesajul “copilaria ar trebui sa fie cea mai frumoasa perioada a vietii, nu o lupta continua pentru supravietuire”, plecand de la faptul ca un copil care a trait pe strada nu va uita niciodata experientele prin care a trecut.

Potrivit agentiei, comunicarea GMP are drept obiectiv schimbarea perceptiei negative a oamenilor fata de copii strazii si spargerea zidului de indiferenta fata de problemele acestora. “Razboiul strazii” se adreseaza persoanelor cu familii, cu studii si venituri medii si peste medie; persoane constiente de dificultatile si bucuriile pe care le presupune cresterea unui copil.

“Razboiul strazii” contine trei executii: Revolutia franceza, Iwo Jima si Eroul, cu headline-ul “pentru unii, copilaria e o batalie”. Vizualurile sunt reproduceri dupa scene celebre din istorie si, sustin autorii, fac o paralela intre campul de lupta si vietile copiilor defavorizati, pentru care fiecare zi este o lupta pentru supravietuire.

Prima parte a campaniei se bazeaza pe comunicare in presa scrisa si outdoor. Sponsorul principal al campaniei este Euromedia. Sedinta foto a durat 3 saptamani, presupunand o indelunga perioada de pre si post productie  foto. Casa de productie este Carioca Studio.

AdPlayers.ro/Work

Titlu: Revolutia franceza, Iwo Jima si Eroul

Advertiser Fundatia Concordia,

Agentie GMP

Mirela Ghinda – Specialist Relatii Publice;

Ruth Zenkert - Director General

Cristian Lazar - Director Adjunct.

Oliver Kapusta, Integrated Communication Director;

Cosmin Ezaru - Senior Art Director;

Adrian Dragan - Senior Copywriter;

Teodor Cucu - Strategic Planner;

Mirela Angelescu - Client Service Director;

Ioana Gligor - Group Account Director;

Anca Stefanescu - Account Manager;

Ioana Tomescu – Junior Account Executive,

Radu Teodorescu – AV Producer. 


PUBLICITATE: