Rezultatele cautarii dupa : "PRESA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Fidel Castro, la Realitatea TV. Urmeaza Ceausescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
Bridge regizeaza premiera de campanie
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
Evenimentele din Decembrie 1989, intr-o expozitie foto - documentara AGERPRES, in Piata Revolutiei, la MNAR
Miercuri, 11 Decembrie 2019
 Expozitia cuprinde 40 de panouri cu imagini din Arhiva Fotografica AGERPRES de la evenimentele din Decembrie '89, iar fotografiile sunt expuse in Piata Revolutiei, pe gardul care imprejmuieste Muzeul National de Arta al Romaniei, fostul Palat Regal.
Cafeneaua Veche a batut multinationalele Starbucks, Subway si McDonald's. Studiu de caz Sabre Awards.
Luni, 03 Iunie 2013
 O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia  PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Ingerii AdPrint 2010 la judecata echipelor de creatie
Marti, 30 Martie 2010
 Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu...
Fondatorii imagoo au lansat imagoo.nu
Miercuri, 10 Octombrie 2007
„Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune Iulian Trasa (foto), unul din fondatorii Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

BMG a inchis dupa Campaign si editiile tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Vineri, 13 Februarie 2009
 Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz