Rezultatele cautarii dupa : "Outdoor"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
										Luni, 23 Ianuarie 2006
											
											Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
										Miercuri, 11 Ianuarie 2006
											
											BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania 
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii 
										Vineri, 09 Decembrie 2005
											
											Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
										Miercuri, 07 Decembrie 2005
											
											Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
										Marti, 06 Decembrie 2005
											
											Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
										Joi, 24 Noiembrie 2005
											
											"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
										Luni, 21 Noiembrie 2005
											
											Lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea  companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
										Vineri, 11 Noiembrie 2005
											
											Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
										Marti, 08 Noiembrie 2005
											
											Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
										Luni, 24 Octombrie 2005
											
											Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct 
										Duminca, 23 Octombrie 2005
											
											Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
										Miercuri, 12 Octombrie 2005
											
											Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
										Luni, 03 Octombrie 2005
											
											Campania de lupta impotriva cancerului la san este realizata cu ajutorul a trei vedete de televiziune: Andreea Esca, Mihaela Radulescu si Mihaela Tatu
										Joi, 22 Septembrie 2005
											
											La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















