Rezultatele cautarii dupa : "Internet"
Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar īn topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamāna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G īn Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluzānd o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
Luni, 12 Februarie 2007
Sub titlul "Traim īntr-o lume plina de MMS-uri, trimite-le pe toate!", Cosmote Romānia deruleaza campania integrata de comunicare pentru a sustine lansarea serviciului MMS, campania fiind semnata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes si derulata de UnitedMedia
Marti, 06 Februarie 2007
Īn concursul pentru marele premiu oferit de Romtelecom, din cadrul promotiei ClickNet Bonus, au intrat toti utilizatorii ClickNet Start care au navigat pe Internet un numar de cel putin 100 de ore
Luni, 05 Februarie 2007
Potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, operatorul de telefonie mobila alege compania (companiile) cu care īsi va derula serviciile de comunicare, parteneriatele precedente apropiindu-se de final
Luni, 05 Februarie 2007
Īncepānd din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamāna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, īsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, īn prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACEpr&publicity
Joi, 01 Februarie 2007
"Am ales sa externalizam "primele pagini" catre MediaPro Interactiv, pastrānd "grosul afisarilor" pentru a le vinde direct, prin sistemul nostru de publicitate, platit per click", a mai afirmat, pentru AdPlayers, Calin Fusu (foto), Director General la Neogen, despre parteneriatul exclusiv semnat cu MediaPro
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Luni, 15 Ianuarie 2007
Īnfiintata īn luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta īn comunicarea pe internet a īnregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, īn 4 luni de activitate
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Mark Walton, Scala JWT: "Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume"
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem māndri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, cāstigat la īnceputul saptamānii
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), RocknRoll (BTL) si MediaCom Romānia (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, īntretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















