Rezultatele cautarii dupa : "D"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
Joi, 11 Iulie 2013
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti

Media Consulta International vrea 5% din marketing digital, online si social media.
Marti, 09 Iulie 2013
 Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
CNA
Cel mai bun loc de munca din publicitate. 2.500 euro de angajat anti-publicitate.
Vineri, 28 Iunie 2013
 Cu cheltuieli pentru salariu si alte conditii asigurate in valoare totala de 11.000 de lei pe luna (2.500 euro), un membru al consiliului isi ia concediu doar in sedintele publice.

UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Ai vazut cele mai populare reclame pe Youtube?
Miercuri, 05 Iunie 2013
 Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).

INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

“Depeche Mode, maica? Johny Cash, mamaie!. Depeche Cava D’oro Mode in concert
Marti, 14 Mai 2013
 Doua vedete ale muzicii inspira noul concert al trupei Depeche Cava D’oro Band. Aici.

 

Design de ambalaj Jidvei premiat la D&AD Awards.
Miercuri, 08 Mai 2013
 Semnat de agentia Spotlight, design-ul de ambalaj pentru vinul Mysterium de la Jidvei a primit In Book Award la categoria „Packaging Design”in cadrul festivalului britanic de publicitate D&AD Awards 2013.
ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
Luni, 29 Aprilie 2013
 Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului. Antena 3 premiata la New York Festivals.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Reportajul "Ultima frontiera" si echipa emisiunii „In premiera” de la Antena 3 au obtinut premiul pentru cea mai buna imagine la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013
Corina Bacanu s-a despartit de creatia DDB.
Miercuri, 03 Aprilie 2013
 Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie,  urmeaza mai...
Publicitatea moare si Millenium incaseaza banii. Eveniment.
Joi, 28 Martie 2013
 In timp ce baba isi piaptana cele 10 fire de par din frunte si crede ca isi face parul permanent, realitatea cruda arata ca dintr-o mare piata, mica Noapte a Agentiilor, la fel ca multe alte evenimente, atrag la numaratoarea participarii 10-20 de entitati din comunicare, in timp ce sponsorii evenimentelor au facut dintr-o agentie un adevarat grup. Millenium Group.
Sorin Oprescu a dat jos peste 3.900 de panouri publicitare.
Miercuri, 06 Martie 2013
 Invitat la Jocuri de Putere la Realitatea TV, primarul Bucurestiului a mai spus ca vrea sa treaca administrarea publicitatii stradale din Bucuresti de la primariile de sector  la Primaria Capitalei
Top 3 agentii de media performante din Romania: Zenith, Media Investment si Starcom Media Vest.
Joi, 14 Februarie 2013
Realizat de compania de cercetare de media RECMA, conform evaluarii calitative a performantelor de media locale cuprinse in Global Network Diagnostics Report, primele 3 agentii de media de pe piata din Romania sunt Zenith Media (Locul 1), Media Investment (Locul 2) si Starcom Media Vest (Locul 3).
OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
Luni, 04 Februarie 2013
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).