Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
( adplayers. Iulian Toma) Publicitatea atrasa de Intact Media Group a inregistrat in 2013 o crestere de 20,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce grupul CME a inregistrat o scadere de 12,9% arata oficialii de comunicare a trustului condus de Camelia Voiculescu, intr-o prezentare a rezultatelor grupului pe primele 6 luni ale anului.

Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, televiziunile Intact Media Group (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV) inregistreaza un public zilnic de 6.584.000 de romani,

O analiza realizata de revista Forbes Romania, citata de Intact Media Group, arata ca Antena 1 a furnizat clientilor cu 22,4% mai multe puncte de audienta decat in 2012. In termeni de evolutie a audientei, aceeasi revista mai arata ca audienta Antenei 3 a crescut cu 15,3%, in timp ce Antena 2 a cunoscut o  crestere de audienta de 44%.

Mai mult in Media, TV


PUBLICITATE: