Rezultatele cautarii dupa : "Alexandru"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Miercuri, 21 Martie 2007
Trustul Ringier România a oferit suma de 50.000 de euro Departamentului de Jurnalism si Comunicare din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Miercuri, 28 Februarie 2007
Printul Mount Rushmore semnat de McCann Erickson România pentru Maggi, de la Nestle a fost saptamâna trecuta în Top5 la AdForum, clasamentul reunind saptamânal cele mai vizualizate reclame ale recunoscutei platforme de informatii globale în industria de publicitate care contine peste 18.000 de agentii si peste 50.000 de creatii în publicitate, din întreaga lume
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive, Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test înainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson împreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetând în special parintii din toate categoriile sociale
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Luni, 27 Noiembrie 2006
Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pâna acum în jurul Prigat, potrivit agentiei, spotul Bona vine ca o continuare a executiilor Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are în echipa trei oameni noi: Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Luni, 09 Octombrie 2006
Autorii evenimentului organizat de Cristalex cu Luna Promotions spun ca au avut peste 100 de oameni implicati in organizare, aproape doua tone de decoruri si 7 zile de montaje si pregatiri
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson România a câstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai râvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentând distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasând Leo Burnett România, câstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la Ad’Or
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: