Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Expozitie multimedia interactiva. SenzArt, la MNAC: intre 5 iunie si 30 noiembrie
Luni, 02 Iunie 2014
 Muzeul National de Arta Contemporana, Asociatia Amicii MNAC si Fundatia Orange Romania prezinta in perioada 5 iunie -30 noiembrie expozitia de instalatii multimedia interactive SenzArt

 

Itsy Bitsy sparge “pusculita pentru 15.000 EUR de Ziua Copilului
Joi, 29 Mai 2014
 Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Scrii de 3.000 de euro? Ultima saptamana de intrat in concurs.
Marti, 06 Mai 2014
 Este ultima saptamana in care scrisul poate candida la burse de 3000 de euro. 
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
Joi, 20 Februarie 2014
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
Vor bani din ea, dar nu dau 2 lei pe IA. Magazine online picate la Arhitectura Informationala.
Luni, 17 Februarie 2014
 Adrian Iacomi, un specialist digital roman care lucreaza “afara”, ne atrage atentia ca fara Usability, Interaction Deisign (IxD), Information Architecture (IA) sau User Experience Design (UX) nicio agentie sau afacere digitala cu greutate nu poate sa “livreze”.

 

A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
Joi, 13 Februarie 2014
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Twitter ar putea incheia anul cu 1 Miliard USD din publicitate.
Luni, 10 Februarie 2014
 Twitter raporteaza venituri din publicitate de 220 Milioane USD din totalul de 243 Milioane USD pe ultimul trimestru 2013. Daca ponderea se pastreaza, publicitatea in 2014 ar putea fi de 1 Miliard de dolari. Platforma de socializare estimeaza venituri totale de 1,15-1,2 Miliarde USD pe 2014
UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
Luni, 06 Ianuarie 2014
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania. In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un...
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
+3% la TV si minim +10% la online. Zenith despre piata de media din Romania:
Marti, 10 Decembrie 2013
 Piata de media din Romania va fi in crestere cu 1,9% in 2014, potrivit estimarilor retelei de media Zenith.  „TV-ul si online-ul vor contribui major la cresterea pietei ( +3% la TV si minim +10% la online)”.
Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
Joi, 28 Noiembrie 2013
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes. Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea...
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Berea aduce achizitii de 66.9 Milioane de euro si 4.045 locuri de munca in media si marketing
Luni, 07 Octombrie 2013
 Cu deseuri colectate selectiv numai de Eco Rom Ambalaje de peste 11 Milioane de euro, producatorii de bere incearca sa inlature si efectele de mediu generate de consumul de bere
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.