Rezultatele cautarii dupa : "8"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 13 Decembrie 2007
Valentin Oeru a confirmat pentru AdPlayers ca, pe langa toate site-urile din grupul format in jurul GSP, site-urile iMedia si trilulilu vor fi vandute in 2008 de NetBridge Investments, companie care estimeaza pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% si un business de 8,5-9 Milioane EUR
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Luni, 10 Decembrie 2007
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
Luni, 10 Decembrie 2007
„Valoarea totala a campaniei care se desfasoara timp de un an este de peste 1 mil de euro”, a declarat pentru AdPlayers, Victor Dobre, Director executiv al IAA Romania despre campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos, proaspat castigata de Odyssey
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Miercuri, 05 Decembrie 2007
Dupa plecarea lui Vlad Stan din managementul companiei, surse apropiate Vodanet il dau ca alternativa pe Cristian Ditou, seful de la acasa.ro, insa oficialul spune ca nu este interesat de pozitia de GM
Marti, 04 Decembrie 2007
Brands&Bears a fost aleasa oficial de catre JTI ca agentie pentru comunicarea Benson & Hedges si pentru anul 2008
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
Duminca, 28 Octombrie 2007
Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, editorii de la Magnetique Marketing fac campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, si "provoaca reactii puternice" laudandu-se oamenilor de afaceri, practic, cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online
Vineri, 26 Octombrie 2007
Inaugurat ieri, 24 octombrie, Real Vitan este primul magazin Real din Bucuresti, si parte din reteaua Monopoly Media impreuna cu celelalte 8 locatii Real din: Baia Mare, Constanta, Craiova, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Targu Mures, Timisoara
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Marti, 16 Octombrie 2007
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















