Alex Visa si Dorin Boerescu vor 800.000 EUR din marketing interactiv cu HyperActive
Marti, 04 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Dorin Boerescu (Speed Promotion) si Alex Visa (ex ARBO media, pana in 2003) anunta lansarea oficiala a agentiei full service de publicitate interactiva HyperActive, anunta o informare a proaspat lansatei companii. Potrivit sursei, fondatorii spera sa atinga in primul an o cifra de afaceri de 800.000 euro.

 

Potrivit companiei, HyperActive va oferi clientilor sai solutii complete de marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO – optimizare organica pentru motoarele de cautare, publicitate prin motoarele de cautare (Google adWords), campanii de media online si proiecte interactive speciale.

 

Avand o echipa care numara in prezent 10 oameni, potrivit companiei, pe langa cei doi parteneri fondatori, agentia Hyperactive porneste la drum cu o echipa compusa din trei programatori, un designer, un director de media, un media executive si doi responsabili de cont.

 

AdPlayers / CV

Fondator al agentiei Speed Promotion, Dorin Boerescu are mai mult de 11 ani de publicitate si peste 8 ani de experienta in online. A mai construit o tipografie digitala – Agrafa Print Services. In 2007 proiectele sale insumau o cifra de afaceri cumulata ce depasea  1,5 milioane euro.

 

Alex Visa (34) are 10 ani de publicitate, iar din 98 a lucrat pentru ARBOmedia, pe atucni IP. Din 2001 a fost promotorul diviziei internet a ARBOmedia pana in anul 2003, cand a plecat in Canada unde a lucrat pentru ING Canada. Visa este stabilit in Canada dar se va reloca de la 1 iunie la Bucuresti.


PUBLICITATE: