Rezultatele cautarii dupa : "50"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 20 Ianuarie 2017
La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro, la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala.
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Luni, 12 Decembrie 2016
Potrivit responsabililor de comunicare, in 2017, valoarea totala a fondului de finantare este de 250.000 de euro, iar sprijinul financiar acordat de Fundatia Orange unui proiect poate varia intre 20.000 si 50.000 de euro.
Marti, 22 Noiembrie 2016
Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Marti, 04 Octombrie 2016
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Vineri, 23 Septembrie 2016
„Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Joi, 08 Septembrie 2016
Romanii din diaspora care vor sa deschida o afacere in tara au la dispozitie fonduri de 30 milioane de eruo prin programul „Diaspora Start-Up”
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Agentia de Cooperare si Coordonare Turca (TIKA) a dotat Sectia de Oftalmologie a Spitalului Municipal din Mangalia cu echipament medical de ultima generatie, in valoare de 30.000 de euro, anunta reprezentantii de relatii publice si comunicare ai proiectului de la agentia Golin Bucharest.
Marti, 06 Septembrie 2016
Parte a initiativei "O scoala noua, un viitor mai bun", dezvoltata de Habitat for Humanity Romania, 55 de angajati Metropolitan Life, din 24 de tari, au lucrat in acest weekend timp de o zi pe santierul Habitat for Humanity Romania din sectorul 5 pentru a ajuta la reabilitarea si eficientizarea energetica a Școlii Gimnaziale nr. 125.
Marti, 06 Septembrie 2016
Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Miercuri, 24 August 2016
La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Marti, 12 Iulie 2016
Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















