Rezultatele cautarii dupa : "2021"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Licitatie transparenta Posta Romana. 22 milioane de euro pentru dezvoltarea centrelor de tranzit din Bucuresti Nord si Cluj-Napoca
Vineri, 05 Martie 2021
 Prin aceste investitii, compania urmareste crearea de spatii de lucru noi si moderne cu echipamente si tehnologii performante, precum si cresterea operabilitatii sistemului de sortare si a eficientei in viteza de prelucrare a volumului de trimiteri.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
„Pe datorie”, la TVR 1. Economia pentru toti, de la factura de electricitate, la credite.
Marti, 02 Martie 2021
 Din 1 martie, jurnalistul TVR Daniel Coman ne administreaza... „Pe datorie”, o „pastila” zilnica, menita sa ne imbunatateasca viata. Emisiunea poate fi urmarita de luni pana vineri, de la ora 19.30, la TVR 1.
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
“Vindem martisoare. Construim un teatru”. Campanie de strangere de fonduri pentru constructia unui teatru independent
Miercuri, 24 Februarie 2021
 In zilele de 26, 27, 28 februarie si 1 martie, intre orele 10 si 17, la Muzeul Taranului Roman, ctitorii proiectului Teatrul Grivita 53, invita publicul larg sa participe – prin achizitia de martisoare cu autograf – la strangerea de fonduri pentru constructia teatrului din Calea Grivitei nr. 53, cea mai...
Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor renunta la comisioanele de pana la 15% pentru industria artistica
Luni, 22 Februarie 2021
 Directorul general al O.R.D.A., Mario DE MEZZO, a solicitat organismelor de gestiune colectiva sa nu perceapa tarifele de administrare pentru sumele care vor fi primite de artisti din schema de ajutor de stat. Organismele au fost de acord sa renunte la comisioanele care pot ajunge si la 15%, pentru a sprijini...
DDB Romania sarbatoreste prezenta pe podium in Top 3 ADC 2020
Vineri, 19 Februarie 2021
 In urma punctajului cumulat pentru toate lucrarile inscrise de-a lungul anului, DDB Romania obtine locul 2 in topul Agentiilor.
WOPA consolideaza divizia de Digital Advertising. Stefania Bercu se alatura managementului agentiei in pozitia de Head of Digital Strategy & Engagement
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
Vineri, 12 Februarie 2021
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Arena Tei. Brand de eveniment gandit, creat si implementat de la zero de Publicis Events in 2020
Marti, 09 Februarie 2021
 Adresat atat publicului larg, prin platforma Summer In The City, cat si companiilor aflate in cautarea unei solutii pentru implementarea evenimentelor corporate, Arena Tei este un spatiu cu circuit inchis, in cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, intr-o zona verde, aerisita, si are o capacitate de pana...
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Parteneriat Auchan Retail Romania - Costa Coffee pentru ,,coffee corners'' in toate magazinele MyAuchan din statiile Petrom
Marti, 02 Februarie 2021
 ,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020. Digital marketing de 1,5 milioane de euro, in crestere cu 100% fata de anul precedent
Marti, 02 Februarie 2021
 Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020, in crestere cu 50% fata de anul precedent, din care divizia de Digital Marketing a inregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, in crestere cu...
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
47% dintre varstnici cred ca sunt inutili. Fundatia Regala Margareta a Romaniei continua „Generatii - Centrul Comunitatii” in 4 centre sociale din Bucuresti si judetele Galati si Covasna
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Seniorii care vor sa se implice in comunitate pot deveni mentori on-line pentru copiii din program. Conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2020, peste 3,7 milioane de persoane din Romania au varsta de peste 65 de ani, iar conform studiului national realizat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, 47% dintre...
In urma unei licitatii, Tribal Worldwide Romania (The Group) devine agentia de digital si social media a brandului OPPO
Luni, 11 Ianuarie 2021
 In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
Marti, 22 Decembrie 2020
 „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...