Parteneriat Auchan Retail Romania - Costa Coffee pentru ,,coffee corners'' in toate magazinele MyAuchan din statiile Petrom
Marti, 02 Februarie 2021

 

Credit. Coca-Cola

,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business Development Manager Coca-Cola HBC Romania.

AdPlayers. info

Auchan Retail Romania si Costa Coffee au demarat, de curand, un nou parteneriat care presupune implementarea, in urmatorii ani, de coffee corners Costa Coffee in magazinele MyAuchan din Statiile Petrom, proiect care sustine viziunea comuna de a oferi o cafea exceptionala consumatorilor, la nivel national, anunta compania.

Potrivit informarii, printr-o singura oprire la MyAuchan, clientii vor putea savura, in faimoasele pahare Costa Coffee rosii, de tip take-away, 8 sortimente diferite de cafea Costa obtinute din cele mai bune boabe de cafea, provenite din surse certificate Rainforest Alliance.

Primul coffee corner in parteneriat cu Auchan Retail Romania a fost lansat anul trecut in Bucuresti, in statia Petrom de pe strada Brasov, urmand ca alte zeci de spatii sa fie implementate pe parcusul anului 2021, odata cu remodelarea Statiilor Petrom si integrarea magazinelor MyAuchan

Astfel, Costa Coffee isi extinde prezenta in piata de cafea din Romania, raspunzand nevoii consumatorilor de a se bucura de cafea de calitate si „on the go”, intr-un format de proximitate MyAuchan, nou si modern. Cornerele sunt create pentru a oferi un moment de relaxare binemeritat, alaturi de o cafea exceptionala, dar si bauturi racoritoare sau gustari, in functie de format, totul la cel mai bun raport calitate-pret.

Deja peste 20 de coffee corners operationale in magazine

”Ne bucuram sa lansam un proiect atat de amplu in Romania. Prin parteneriatul cu Auchan Romania ne dorim sa aducem Costa Coffee cat mai aproape de consumatorii nostri, intr-un mod accesibil si fara compromisuri, alaturi de un partener de incredere. Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business Development Manager Coca-Cola HBC Romania.

„Magazinele MyAuchan din Statiile Petrom raspund cel mai bine nevoilor clientilor aflati in miscare, iar parteneriatul cu Costa Coffee reprezinta o completare fireasca a misiunii noastre de a oferi un comert modern, o experienta deosebita de cumparare si produse de calitate. Avem deja peste 20 de coffee corners operationale in magazine, iar feedback-ul clientilor ne incurajeaza sa continuam dezvoltarea acestui proiect si instalarea cornerelor in cat mai multe locatii, la nivel national.”, a declarat Vasile Urzica, Responsabil Operational MyAuchan Petrom.

Istoria Costa Coffee

Istoria Costa Coffee a inceput acum 50 de ani in Londra, iar accentul pus pe calitate ramane si astazi un aspect esential pentru Costa, inspirat din dorinta celor doi frati italieni fondatori - Sergio si Bruno Costa - de a face din cafeaua delicioasa o parte a vietii de zi cu zi. Acestia au experimentat nu mai putin de 112 arome inainte sa o gaseasca pe cea perfecta, cunoscuta astazi drept Costa Coffee Signature Blend. Pentru Costa Coffee, mai putin de 5% din totalul boabelor de cafea din lume indeplinesc criteriile de calitate, 100% dintre boabele selectate Costa Coffee provenind din surse certificate Rainforest Alliance.  Romania este una dintre primele piete din grupul Coca-Cola HBC care a lansat Costa Coffee in 2020, urmand ca in urmatorii trei ani sa se extinda in toate cele 28 de piete ale grupului.           

Auchan Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o retea de 37 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 28 in Statiile Petrom, si 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafata neta de vanzare, o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, permanent.

Pe www.auchan.ro , Auchan prezinta clientilor peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele si birourile gestionate de Auchan detin certificarea Safe Guard care confirma respectarea si implementarea corecta a celor mai bune practici de siguranta impotriva raspandirii COVID-19.

Mai mult in Campanii, Retail


PUBLICITATE: