AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
Prezentata saptamanal de Serban Ciusca, emisiunea va fi difuzata incepand de astazi, 22 septembrie, in fiecare luni seara, de la 23.00, prima editie avandu-i ca invitati pe Teddy Dumitrescu (Publicis Romania) si Stefan Iordache (Leo Burnett)
‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
Cu o echipa ce sare de 20 de oameni, unul dintre proiectele agentiei – o harta interactiva, este recomandata chiar pe site-ul producatorului iPhone 3G si de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?
Ca fost manager de proiecte new media la Realitatea, Chirvase a coordonat rebrandingul site-urilor realitatea.net si romantica.ro
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Turner Broadcasting System Romania a numit-o ca lider al echipei de vanzari pe Cristina Valasutean in functia de Manager de Distributie