"Glumitzele" lui Octav Popescu, MD, Initiative, pentru "cititorii naivi" ai AdPlayers
Marti, 28 Octombrie 2008



( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

"Acum cand "sursele" tac, ca au pierdut, te interesezi direct la sursa?", a afirmat Octav Popescu (foto) , Managing Director, Initiative, intrebat ce companii de media a invins agentia pe care o conduce in licitatia pentru contul Orange.

 

„Lasa, puteai fi mai smart, cand ai avut sansa. Sunt sigur ca ai inteles ca nu gust masurile duble”, a mai spus oficialul agentiei, pe care l-am rugat sa renunte la subtilitatile informatiei. „Stai linistit, buricul pamantului nu s-a gasit inca. Clar pentru un tip neobisnuit cu subtilitati?”.  

„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a mai spus Popescu, de la care nu am inteles si cat de oficial este raspunsul sau, ca sef al unei agentii de media.

 

Toata conversatia s-a purtat prin intermediul telefonului mobil, intre orele 17.18 (primul mesaj) si 20.49 (ultimul mesaj), la scurt timp dupa anuntarea victoriei Initiative in licitatia de media Orange. Oboseala sau euforie, nu vom sti niciodata cine trebuia sa invoce „time is money” in discutia noastra: domnul Octav Popescu, sau AdPlayers, care a investit ceva timp pentru a asculta „glumitzele” sale?


PUBLICITATE: