Rezultatele cautarii dupa : "150"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Grup Sapte: BTL si merchandising pe o piata de 70 Mil. EUR
Luni, 29 Martie 2010
 Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
150 de marci, la ExpoAventuri 2010
Luni, 22 Martie 2010
 Desfasurat in perioada 18-21 martie la Romexpo, targul organizat de revista Aventuri la Pescuit a numarat peste 15.000 participanti
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Viitoarea Romania Libera: Am optat [...] pentru o grafica mai aerisita Mario Garcia
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Am umblat la culoare, am optat pentru o “relaxare” a primei pagini, pentru o grafica mai “aerisita”” a afirmat, intr-un interviu Reporter Virtual, consultantul Mario Garcia despre noua Romania Libera
Romania Libera schimba layout-ul cu 100 - 150 mii EUR
Luni, 14 Decembrie 2009
 Pentru schimbarea preconizata la jumatatea lui martie 2010, editorul a apelat la Mario Carcia, designer care a creat si relansat concepte pentru peste 500 de ziare, reviste...
Cont de 0,4 Milioane EUR rebranding si pozitionare Happy Tour, la Mercury360
Miercuri, 02 Decembrie 2009
 Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Top 300 Capital a facut 150.000 EUR din publicitate
Miercuri, 14 Octombrie 2009
 Claudiu Serban, Deputy General Manager la Ringier Romania a afirmat pentru AdPlayers ca editia din acest an se difuzeaza pe piata similar cu distributie de anul trecut, cu mici...
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Best Before: 150.000 - 250.000 EUR creatie pentru oaia neagra a publicitatii
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Ne bateam in licitatii de packaging cu agentii de publicitate Ogilvy, Leo Burnett, Odyssey, Ogilvy, Scala JWT sau McCann Erickson, companii care auzeau de noi atunci cand...
Trei oameni au renuntat la 30 de ani de salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Targul Bisericesc cumuleaza expozanti de 30-40 Mil. EUR
Sambata, 13 Iunie 2009
 Desfasurat intre 11 si 13 iunie la ROMEXPO cu o taxa de intrare de doar 3 lei, Targul Bisericesc organizat de Media SCAI atrage 5000 de oameni si 70 de expozanti care insumeaza cifre de afaceri de 30-40 milioane de euro
Crazy Toys: lansare cu 30.000 EUR, vanzari online de 587.000 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
Top 25 agentii interactive worldwide RECMA
Miercuri, 25 Martie 2009
 Compania de cercetare internationala in industria de marketing si comunicare RECMA investigheaza 1115 de jucatori cu activitate relevanta in industria interactiva, intergul raport...
Expert print si online The Wall Street Journal, Die Zeit si Handelsblatt, vine in Romania la Managing Media Crisis
Vineri, 06 Martie 2009
 Mario Garcia vine pe 2 aprilie la Bucuresti la conferinta Managing Media Crisis, organizata de Media Management Institute
Inauguralul Gigant al Presedintelui Obama a utilizat 200.000 metri patrati de materiale imprimate pe printerele de format mare VUTEk
Joi, 26 Februarie 2009
  Imprimanta  de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Fost director MediaMall, Carmen Andrei a plecat la Cocor Channel, Director Executiv
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
Marti, 10 Februarie 2009
 Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR