Doua agentii de PR din Romania nominalizate in finala Cannes Lions 2010
Luni, 21 Iunie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Doua agentii de PR romanesti nominalizate la Cannes Lions 2010. Agentiile The Practice si Rogalski Grigoriu au fost anuntate luni, 21 iunie, obtinand pentru prima data aceasta performanta dupa infiintarea sectiunii in cadrul Cannes Lions, in urma cu un an. Castigatorii urmeaza sa fie cunoscuti in cursul zilei de marti, 22 iunie.

Rogalski Grigoriu: Scoala de Bani, BCR

Agentia Rogalski Grigoriu Public Relations Bucharest a obtinut nominalizarea pentru "Scoala de Bani" BCR in categoria Servicii Financiare (A07), alaturi de alte doua agentii de PR din Brazilia si Suedia. In cadrul proiectului dezvoltat impreuna cu o echipa formata din BCR, Tempo, Mediaedge:cia si Mediacafe au fost inregistrati 17.442 de aplicanti, din care 80% in segmentul de vrasta 20-40 ani.                   

In cele 6 saptamani, Scoala de Bani a inregistrat 300.074 vizitatori unici, comparativ cu 150.000 propusi in obiectivele campaniei, generand peste 7000 de comentarii, 71 de articole si 49 de posturi pe blog. In cadrul proiectului BCR 85% dintre aplicanti au considerat ca au devenit mai responsabili cu banii, 84% au considerat programul util si foarte util comparativ cu 50% din obiectivele de marketing.

The Practice: Gusto Pufuleti, Phoenix

Agentia de relatii publice The Practice Bucharest a fost nominalizata in categoria Cea mai buna lansare / relansare (Best launch or relaunch, B02), unde au mai fost nominalizate alte 4 agentii din Brazilia, Slovacia, Spania si Regatul Unit al Marii Britanii.

Conform datelor prezentate in descrierea cazului, peste 15.000.000 de oameni (mai mult de 2/3 din pop;ulatia Romaniei) au auzit de „Gusto Pufuleti”, si de campania pentru optimism, de 4 ori mai mult decat obiectivele de comunicare fixate. Acoperirea in media a inregistrat peste 200 de aparitii, 70 online, 45 de minute la TV, 22 de minute la Radio. Un Teaser pe Youtube a avut la randul sau in numai 4 zile peste 15.000 vizualizari, in timp ce facebook a inregistrat 600 de prieteni in prima luna, iar cateva zeci de blogeri au scris depsre „Gusto”

Vanzarile Gusto au crescut cu 10% in timp ce intreaga piata a scazut cu 40%. Campania a fost premiata cu Golden Award for Excellence pentru „Cea mai buna Campanie” la Romanian PR Award 2009.

Cele doua cazuri ajunse in finala le puteti gasi si pe site-ul festivalului:
Scoala de Bani, BCR - Rogalski Grigoriu

Gusto Pufuleti, The Practice

Mai mult despre
Cannes Lions 2010


PUBLICITATE: