Rezultatele cautarii dupa : "totul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Forum Invest PR lucreaza pentru Roca
Vineri, 05 Octombrie 2007
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german
Vineri, 30 Septembrie 2005
Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa
AdVenture are copywriter talentat
Luni, 26 Septembrie 2005
"Totul s-a intamplat repede si neasteptat" spune Andreea Dragomir, ex-copywriter la TBWA Bucuresti
Foote Cone & Belding Bucharest a castigat Zapp Talk Free
Marti, 28 Martie 2006
Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Andreas Elsner, Telekom Romania: ,,Majoritatea clientilor vor sa aiba toate serviciile intr-un singur pachet: Telefonie mobila, Internet Fix si TV
Marti, 09 Aprilie 2019
Telekom Romania lanseaza noua oferta comerciala cu promisiunea „Totul pentru mai putin”, dedicata Sarbatorilor Pascale, si le aduce clientilor rezidentiali Pachetul Telekom Complet - mobil cu Net Nelimitat 4G, Internet fix de mare viteza si televiziune, cu HBO si HBO GO incluse pana la finalul anului, la doar...
TV, 23
Vincon face 7 Pacate cu Violet
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul începe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Ascensiune rapida Subway in Romania. 7% crestere si deschide primul restaurant Fresh Forward Decor din Bucuresti la AFI Cotroceni
Joi, 20 Iunie 2019
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea...
Fata in fata cu Nicola si Turcescu, reloaded, pe 5 iunie
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
Luni, 11 Martie 2019
 „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena...
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Director de Vanzari nou la Domus Magazin
Luni, 24 Septembrie 2007
Radu Gavrus este noul Director de Vanzari de Publicitate la Domus Magazin, editor unde, pe langa pozitia de director de marketing pe care o detine, preia si responsabilitatile fostului director de vanzari, Bianca Patac
Carrefour lanseaza reincarcarea cartelelor telefonice la casele de marcat
Joi, 03 Septembrie 2009

Implementarea sistemului se face prin solutia de reincarcare electronica Epay

Cat de nesimtita poate fi publicitatea electorala ?
Joi, 29 Septembrie 2016
 Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
1 2 3 4 5 »