Rezultatele cautarii dupa : "tendinte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
TEMPO sustine 15 tineri creativi la Cannes Lions, cu un buget care se ridica la aproximativ 20.000 EUR
Joi, 14 Iunie 2007
"Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata", declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al "15forCANNES"
S-a deschis singura expozitie din Romania dedicata industriei de obiecte promotionale. Corporate Gifts Show, 9 - 12 octombrie, la Romexpo
Joi, 10 Octombrie 2019
Organizatorii expozitiei ii asteapta in pavilionul B1 pe toti cei interesati sa descopere inovatii, tendinte si tehnologii de ultima generatie pentru industria promotionalelor.
Kantar Media vine la BRAT sa vorbeasca de Ziua Cercetarii Media.
Luni, 03 Martie 2014
 Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Liderii pietei de promotionale la conferintele Corporate Gifts Show. 9-12 octombrie, la Romexpo
Marti, 08 Octombrie 2019
 Pe 10 octombrie 2019, incepand cu ora 11:00, Corporate Gifts Show (CGS) ii invita pe cei intersati in pavilionul B1 de la Romexpo, la conferinta PrintTex dedicata printului digital pe textile, iar pe 11 octombrie, expozitia aduce participantilor posibilitatea sa participe la Conferinta MidOcean. Intre orele 10:00...
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Eveniment Godmother cu 300 de persoane interesate de Tendinte si inovatiii in agricultura
Vineri, 04 Iulie 2014
 Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura 

 

200 de variante. Leroy Merlin propune noua gama de usi, cu o diversitate motivata de grija romanilor pentru spatiul de locuit
Vineri, 01 Februarie 2019
 Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
Disponibila in varianta beta de cateva luni pentru 200.000 de clienti, PROFI si-a lansat oficial aplicatia
Vineri, 01 Aprilie 2022
 “Ne bucuram sa facem inca si mai prietenoasa experienta de cumparare din magazinele noastre, oferindu-le consumatorilor un plus de beneficii aliniate la cele mai recente tendinte din retailul alimentar modern si digitalizare,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al Profi Rom Food. “
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
“People are the internet’s killer application”
Marti, 02 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo este invitatul special al primei editii a Toolbox | Online Communication, eveniment ce va fi  organizat de Evensys, pe 16 octombrie
Tenis Club Bucuresti a devenit Pescariu Sports & Spa
Joi, 09 Octombrie 2008

Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro

 

P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Miercuri, 02 August 2017
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
Neconventional Ikea - Ogilvy & Mather
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
1 Milion EUR business pe 2010 Lowe PR, acum noua GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 02 Martie 2011
 Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numarat
Imedia Network a lansat portalul TopSanatate.ro
Miercuri, 03 August 2005
Publisherul de media online a ajuns la site-ul cu numarul 15, dupa nume precum Eva.ro, BizCity.ro, Bumerang.ro, BusinessRomania.ro, eAstrolog.ro, Ziare.com
PR
Presedintele The International Communications Consultancy Organisation la Bucuresti
Miercuri, 22 Martie 2017
Maxim Behar, Presedinte al The International Communications Consultancy Organisation (ICCO)  vine la Bucuresti la invitatia Asociatiei Romana de Relatii Publice – ARRP. ICCO reuneste peste 2500 de agentii de relatii publice din  49 de tari.
Si totusi se invarteste! la Ursus 0.33l
Luni, 25 Aprilie 2005
Marca CBR devine prima bere romaneasca ce introduce capacul twist-off, inlaturand astfel desfacatorul, cheile si alte obiecte ingenioase destinate deschiderii sticlei
Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Men’s Health
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data într-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men’s Health
Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
Advertising Age rebranding. The new Ad Age for a new advertising age.
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
1 2 3 4 5 »