Rezultatele cautarii dupa : "ff"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
6 din 10 euro in media TV, luati la bani marunti
Joi, 04 Decembrie 2014
 Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si  "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de...
Splendid Media si alti 7 membri s-au retras din BRAT, 12 noi membri au venit
Joi, 12 Februarie 2009
 Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media,...
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
Joi, 24 Septembrie 2015
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).

Propaganda s-a mutat la un nou sediu de 650 mp, aproape de Piata Victoriei
Joi, 13 Mai 2010
 Cu o echipa de 55 de angajati, Adrian Tuluca, managerul companiei cu divizii de creatie, media si relatii publice, spune ca agentia avea nevoie de mai mult spatiu
Trilulilu vinde si prin regia F5 X Media
Marti, 08 Septembrie 2009
 „F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, Director General la...
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
EXCLUSIV: Zenith Media & Optimedia devin o singura agentie
Marti, 24 Mai 2011
 Noua companie va fi condusa de Maria Tudor, actualul mananging director al Zenith Media, si ar putea reprezenta cea mai mare agentie de media din Romania, cu un volum de investitii pe piata de profil care ar putea depasi 55-60 Mil. EUR pe an

Porsche Romania planteaza cate un copac pentru fiecare masina vanduta
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
F5 X-Media si ARBOinteractive impreuna pentru 11 Mobisite-uri
Luni, 06 Iulie 2009
 Portofoliul va cuprinde  un numar de 11 mobisite-uri - REALITATEA.MOBI, M.Cotidianul.ro, M.Standard.ro, M.Hi5.com, M.Wauwee.com,...
DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Noua echipa de conducere BRAT
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
Priplak trimite PVC-ul la plimbare? Comunicare creativa de la vizual si ambalaje, la abajur pentru Ikea
Sambata, 22 Septembrie 2012

Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.