Rezultatele cautarii dupa : "campania GMP"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 05 Decembrie 2018
											
											 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
										Luni, 14 Decembrie 2015
											
											 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
										Joi, 18 Septembrie 2014
											
											 Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint  in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Joi, 24 Octombrie 2013
											
											 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
										Luni, 02 Septembrie 2013
											
											 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
										Sambata, 22 Iunie 2013
											
											 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
										Joi, 31 Ianuarie 2013
											
											 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
										Joi, 03 Martie 2011
											
											 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.
Luni, 14 Decembrie 2009
											
											Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International
Vineri, 27 Noiembrie 2009
											
											 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
										Miercuri, 10 Iunie 2009
											
											 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
										
										
									Vineri, 19 Decembrie 2008
											
											 Colosseumul si Piramidele sunt primele executii creative ale agentiei pentru Sidera, singura gama de produse de cuart compozit fabricata in Romania, potrivit agentiei de...
										Joi, 15 Mai 2008
											
											Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Joi, 21 Februarie 2008
											
											Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
										Luni, 11 Februarie 2008
											
											In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Marti, 22 Ianuarie 2008
											
											Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Miercuri, 03 Octombrie 2007
											
											Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
										Miercuri, 01 August 2007
											
											Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
										Joi, 28 Iunie 2007
											
											Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















