1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017

Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata

adplayers.info

1 din 2 romani din publicul comercial au vazut publicitatea difuzata la Romanii au talent. Show-ul Pro TV a fost, potrivit reprezentantilor postului, lider absolut de audienta pe toate segmentele de public, vineri seara.

Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22.2 puncte de rating si 55.7% share, de aproape opt ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut numai 2.9 puncte de rating si 7.3% share.

Pe intreaga durata de difuzare, 20:31 – 23:31, la nivel national, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent, iar in minutul de maxima audienta de la 20:53, peste 4.2 milioane de romani au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.


Mai mult in media, tv, audiente, rating, market share, cota de piata


PUBLICITATE: