Rezultatele cautarii dupa : "dance"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Cel mai important eveniment dedicat display-urilor digitale si tehnologiilor interactive in Romania la DIGITAL SIGNAGE Show
Luni, 10 Iunie 2019
 Cea de-a doua editie a expozitiei, care se va desfasura intre 9 si 12 octombrie in pavilionul B1 de la Romexpo-Bucuresti, promite un spectacol de inovatii oferit de nume mari din industrie, printre care BenQ, Panasonic Business Solutions, GBC Exim, Pro Dance Show, P10 LED, Bidooh.
PartyTV canta peste 80% muzica romaneasca
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
7 din 10 romani asculta muzica la volan. CD-urile, pe locul 3. Studiu OMV Data Center
Vineri, 10 August 2018
 71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
FM-ul Pro se extinde cu Music
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.
PRO FM lanseaza radioul online cu numarul 24: Pro FM Classic Rock
Joi, 03 Septembrie 2009
 Din 4 septembrie, Pro FM Classic Rock este dedicat in exclusivitate iubitorilor de muzica rock 
Fetele de la 'Spalatoria de barbati' Axe au vrajit sub presiune 500 de reprezentanti ai sexului tare
Luni, 07 Iulie 2008
Sexi-spalatoresele au folosit la Bestfest 7.000 de litri de apa si 250 de geluri de dus Axe
Spalatoria de Barbati Axe,  la Peninsula 2008, Tg. Mures
Miercuri, 23 Iulie 2008

Pe 25 si 26 iulie  Spalatoria de Barbati inaugurata in Romania de AXE cu ocazia lansarii noii game de gel de dus ajunge la PENINSULA 2008 din Targu Mures

2.000 de tineri au participat la debutul campaniei “Taste the feeling Coca-Cola si concertului Rixton
Marti, 02 Februarie 2016
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
Buget de peste 15.000 de euro pentru un eveniment  Itsy Bitsy cu 150 copii-artisti
Vineri, 29 Mai 2015
 Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania Ca sa stii
Marti, 18 Septembrie 2018
„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. 
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Artistul Global Records Vanotek a cucerit Rusia, acolo unde are deja si multe concerte
Luni, 19 Martie 2018
 Cu peste 8,5 milioane de vizualizari Youtube, piesa Tell Me Who a cucerit, pe langa Romania, topurile din Rusia si Polonia
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018
 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Itsy Bitsy de Ziua Copilului in familie cu peste 10 ore de distractie in Parcul Al.Ioan Cuza (fost I.O.R.)
Vineri, 19 Mai 2017
 Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
50.000  de parinti si copii au sarbatorit 1 Iunie cu Itsy Bitsy FM
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
1 2 »