DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
Joi, 18 Octombrie 2018

Credit: Digi | RCS & RDS Romania / Youtube 

Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice

Adplayers.info

Digi a lansat, la jumatatea lunii octombrie, o noua campanie de brand, inspirata de romanul obisnuit si de inventivitatea sa inepuizabila. Conceptul este declinat in executii pentru televiziune, radio, print si online. Ideea creativa a fost dezvoltata de agentia Cap Compas, iar productia spotului TV a fost asigurata de casa de productie Multimedia Est. Pentru serviciile de media, DIGI lucreaza cu agentia United Media. (Actualizare 15.40:)

Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice. Prin intermediul unor franturi de istorie recenta, campania surprinde crampeie din materializarea spiritului practic al romanilor, apeland la mecanimul unei simple intoarceri in timp.



Primul spot al campaniei se indreapta spre una dintre solutiile inedite gasite de tinerii pasionati de dance si break-dance din anii ’80 pentru a arata cat mai cool – sireturile “glow in the dark”, adica vopsirea cu rivanol a sireturilor de la incaltamintea sport, astfel incat sa devina fluorescente.

Pe lista ”nascocirilor practice” figureaza sute de inventii anonime care au ramas in memoria colectiva a romanilor nostalgici: soseta anti-derapanta, trasa peste cizme iarna, balconul inchis cu geamurile de la autobuz, alternativa termopanelor actuale, oja care opreste desirarea ciorapului de dama, furculita pe post de antena TV, berea folosita in loc de fixativ de par. 

De fapt, noua campanie Digi este despre romanul obisnuit si despre puterea sa de a transforma adversitatea si obstacolele in oportunitati, ca o recunoastere a eforturilor facute de poporul roman ca sa dainuiasca si pentru a marca Centenarul Marii Uniri. Astfel, Digi ii provoaca pe romani sa se “tele-porteze” la o tehnologie inovatoare, care ii trimite in trecutul relativ recent al poporului roman. Aceasta este si esenta brandului Digi: oferim romanilor solutii inovatoare, practice si accesibile, adaptate nevoilor acestora de conectivitate #nelimitata, comunicare si relaxare.

Grupul Digi |RCS & RDS

Grupul Digi |RCS & RDS este  liderul pietei de internet, pay-tv si servicii convergente, in Romania, cu operatiuni si in Ungaria, Spania si Italia. Infiintata in urma cu aproape 25 de ani, detine aproape in integralitate cea mai moderna (state of the art) si mai extinsa retea de fibra optica din regiune, care acopera circa 7 milioane gospodarii in Romania si Ungaria.

Digi aduce pe piata cele mai accesibile servicii de comunicatii electronice, atat in domeniul comunicatiilor fixe, cat si al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, in timp, intr-un beneficiu pentru milioane de clienti, care au dobandit, astfel, un acces mai rapid si mai putin costisitor la servicii de cea mai buna calitate.

In Romania, Grupul Digi este, in prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajati, si contribuie la bugetul de stat si al asigurarilor sociale si de sanatate din principala sa piata cu mai mult de 120 milioane EUR anual.

In oferta de continuturi trans-media a grupului Digi figureaza televiziunile Digi 24, DigiSport, FilmNow, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel si Hit Music Channel, radiourile Digi FM, ProFM, Dance FM si Music FM si platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.


PUBLICITATE: